برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازگشایی راه ۴۴۰ روستای استان اردبیل از برف

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بازگشایی راه ۴۴۰ روستای استان اردبیل از برف

ايرنا/ معاون راهداري اداره‌کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان اردبيل از بازگشايي راه ۴۴۰ روستاي اين استان که بر اثر بارش برف ديروز مسدود شده بود، خبر داد.

علي صبحي، معاون راهداري اداره‌کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان اردبيل در بازديد از عمليات برفروبي جاده‌هاي روستايي شهرستان کوثر اظهار کرد: راه ۸۸ روستا در شهرستان‌هاي خلخال، کوثر، اردبيل و نير هم در حال بازگشايي است که تا عصر فردا انجام خواهد شد.
وي با اشاره به فعاليت ۸۰ گروه راهداري زمستاني در جاده‌هاي استان اردبيل بيان کرد: در حال حاضر تمامي جاده‌هاي  استان باز بوده و تردد در آنها جريان دارد. 
صبحي اضافه کرد: در طرح زمستاني امسال ۴۲۰ نفر نيروي راهداري در گردنه‌ها، جاده‌ها و راهدارخانه‌هاي استان با ۲۳۰ دستگاه ماشين‌آلات سبک و سنگين مستقر شده‌اند تا خدمات لازم را به شهروندان و مسافران ارائه کنند.
او از شهروندان و مسافران خواست قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مديريت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌اي استان اردبيل تماس گرفته و از آخرين وضعيت راه‌ها مطلع شوند.
ارتفاع برفي که بارش آن از ظهر پنجشنبه تا بامداد جمعه در شهرستان‌هاي مرکزي و جنوبي استان اردبيل ادامه داشت، در مناطق کوهستاني و مرتفع به حدود ۵۰ سانتيمتر نيز رسيده است.


 
 

آخرين خبر اردبيل در اينستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today