برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

توضیحات شهرداری محمد شهر در مورد قطع درختان دشت‎ بهشت

منبع
فارس
بروزرسانی
توضیحات شهرداری محمد شهر در مورد قطع درختان دشت‎ بهشت

فارس/ معاون خدمات شهري محمد شهر گفت: هيچ يک از درختان بلوار دشت بهشت محمد شهر قطع نشده است و درختان هرس شده اند، اين در حالي است که پيگيري خبرنگار فارس بيانگر قطع تنه چندين درخت در همين بلوار است.

حامد نادري، معاون خدمات شهري شهرداري محمدشهر در رابطه با فيلمي که در فضاي مجازي مبني بر قطع درختان بلوار دشت بهشت منتشر شده بود، گفت: مسئله قطع درخت در کار نيست و خدمات شهري در صدد رسيدگي به فضاي سبز در تلاش مي‌کند.
معاون خدمات شهري شهرداري محمدشهر، اظهار کرد: موضوع هرس درختان طبق عادت هرساله انجام مي‌شود و اينکار با هدف رسيدگي به درختان در دستورکار است.
وي تاکيد کرد: حتي يک درخت هم در مسير اصلي شهر و خيابان دشت بهشت قطع نشده است؛ در اين ميان شهرداري در نظر دارد در مسير نگهداري بهتر از فضاي سبز و افزايش سرانه‌هاي فضاي سبز منطقه عمل کند.
اين مقام مسؤول در رابطه با تعداد درختان بلوار دشت‌بهشت، گفت: حدود ۴۵۰ اصله درخت کاج، اقاقيا، توت، نهال چنار و ... در اين بلوار وجود دارد.


بنا بر پيگيري و فيلم فوق برخي از اين درختان از تنه قطع شده اند و اقدام شهرداري فراتر از هرس درختان به نظر مي‌رسد.
گفتني است؛ حتي اگر بحث خشکي درختان و از بين رفتن آن‌ها مطرح باشد، اين سوال پيش مي‌آيد که چرا بايد در نگهداري از اين نعمات الهي کوتاهي صورت گرفته تا شاهد خشک شدن و از بين رفتن آن‌ها باشيم.

آخرين خبر البرز در اينستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday