برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رئیس دانشگاه بجنورد نماینده وزارت علوم در خراسان شمالی شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
رئیس دانشگاه بجنورد نماینده وزارت علوم در خراسان شمالی شد

ايرنا/ وزير علوم تحقيقات و فناوري در حکمي «احمد محقر»، رييس دانشگاه بجنورد، را به عنوان رييس دانشگاه معين خراسان شمالي و نماينده خود در اين استان منصوب کرد.

منصور غلامي، وزير علوم تحقيقات و فناوري در حکم خود اين اقدام را در راستاي اجراي مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي و مصوبه جلسه‌ ستاد راهبري اجراي نقشه جامع علمي کشور در خصوص سياست‌ها و ضوابط اجرايي حاکم بر آمايش آموزش عالي در جمهوري اسلامي ايران عنوان کرده است.
وزير علوم در اين حکم «تمرکززدايي و شبکه‌سازي علمي، هم افزايي مؤسسات آموزش عالي واقع در آن استان، مشارکت هرچه بيشتر مؤسسات در تصميم‌گيري و تصميم‌سازي‌هاي آموزش عالي، متناسب‌سازي و متوازن کردن توسعه مؤسسات، کاهش بوروکراسي ناشي از تمرکز تصميم‌گيري‌ها و ايجاد هماهنگي و تبادل تجربيات ميان ساختارهاي آموزش عالي و وفق مفاد ماده ۱ آيين‌نامه پياده‌سازي آمايش آموزش عالي کشور - مديريت استاني مؤسسات آموزش عالي در وزارت علوم، تحقيقات و فناوري»  را از رييس دانشگاه معين استان طلب کرده است. دکتر غلامي افزوده است: بديهي است همه مؤسسات آموزش عالي آن استان به همکاري با آن دانشگاه براي تحقق مفاد مندرج در آيين‌نامه مذکور موظف خواهند بود.

آخرين خبر خراسان شمالي در اينستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today