برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جاعلان میلیاردی در البرز دستگیر شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
جاعلان میلیاردی در البرز دستگیر شدند

ايرنا/ رئيس پليس آگاهي البرز گفت: اعضاي باند جعل که با ترفند صدورکارت نظام پرستاري، ۱۰ ميليارد ريال کلاهبرداري کرده بودند در اين استان دستگير شدند.

سرهنگ محمد نادربيگي، رئيس پليس آگاهي البرز اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با جعل و کلاهبرداري  اداره آگاهي استان البرز درپي دريافت گزارش هايي مبني بر معرفي فردي به عنوان پزشک و شخصي داراي نفوذ در سازمان نظام پزشکي از برخي افراد مربوطه به حرفه پرستاري کلاهبرداري کرده، شناسايي و دستگيري متهم را در دستور کار قرار دادند.
بررسي‌ها نشان داد که اين فرد با شناسايي افراد شاغل در بيمارستان ها و مراکز درماني خصوصي در قبال اخذ کارت جعلي نظام پرستاري براي آنان ۱۰۰ الي ۱۵۰ ميليون ريال دريافت مي کرده است.
وي اضافه کرد: طبق بررسي ها نامبرده با سوءاستفاده از اصطلاحات پزشکي و جلب اعتماد افراد، اقدام به تهيه کارت‌هاي نظام پرستاري براي افراد شاغل در برخي بيمارستان ها کرده است.
نادربيگي خاطرنشان کرد: با انجام تحقيقات پليسي ۲ متهم اصلي شناسايي و در ۲ عمليات جداگانه دستگير و در بازرسي از منزل آنها ۱۰ قطعه کارت نظام پرستاري جعلي با هويت مختلف و مدارک هويتي کشف شد.
وي گفت: متهمان در اعترافات، به جرم خود مبني بر کلاهبرداري از افراد شاغل در مراکز درماني و بيمارستان‌هاي خصوصي اقرار کرده و اذعان داشتند که با دريافت بين ۱۰۰ الي ۱۵۰ ميليون ريال از افراد اقدام به صدور کارت جعلي کرده و تاکنون يک ميليارد تومان کلاهبرداري کرده اند.
رئيس پليس آگاهي استان البرز يادآور شد: تاکنون ۱۱ نفر از متهمان اصلي و ۹۶ نفر از کساني که براي آنان کارت صادر شده بود، شناسايي و متهمان با قرار ۴۰ ميليارد ريالي وارد زندان شدند.

آخرين خبر البرز در اينستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday