برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جزئیات محدودیت‌های جدید کرونایی در یزد اعلام شد

منبع
مهر
بروزرسانی
جزئیات محدودیت‌های جدید کرونایی در یزد اعلام شد

مهر/ جانشين ستاد استاني مقابله با کروناي استان يزد با اعلام محدوديت‌هاي کرونايي هفته سوم آذرماه گفت: ممنوعيت تردد خودروها در يزد تمديد شد.

احمد ترحمي، جانشين ستاد استاني مقابله با کروناي استان يزد با اشاره به مصوبات جديد ستاد کروناي استان يزد اظهار داشت: اصناف و مشاغل ضروري شامل نانوايي، لبنيات، مواد پروتئيني، برنج و حبوبات، ميوه و تره بار، عطاري، خواربار، تجهيزات پزشکي، فروشگاه‌هاي بزرگ و زنجيره‌اي فقط بخش ارزاق عمومي، رستوران‌ها و فست فودها به صورت بيرون بر تا ساعت ۲۰:۳۰ مجاز به فعاليت هستند.
وي با بيان اينکه ساير اصناف فقط تا ساعت ۱۶:۳۰ مجاز به فعاليت بوده و پس از اين ساعت بايد تعطيل باشند، افزود: قهوه خانه‌ها، چايخانه‌ها، بوستان‌ها و مراکز تفريحي، رستوران‌ها به صورت حضوري تعطيل هستند همچنين آموزش حضوري مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌هاي خصوصي، مؤسسات آموزش عالي و حوزه‌هاي علميه نيز همچنان تعطيل است.
ترحمي ادامه داد: ادارات ارائه دهنده خدمات ضروري و دستگاه‌هاي مرتبط با مأموريت‌هاي اساسي و مديريت شهري با تشخيص بالاترين مقام دستگاه مي‌توانند نسبت به کاهش حضور يک سوم از نيروها اقدام کرده و فعاليت خود را با حضور دو سوم نيروها ادامه دهند. فعاليت در ساير ادارات و دستگاه‌ها بايد با حضور يک دوم نيروها با تشخيص مديريت استاني انجام گيرد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد عنوان کرد: برگزاري جلسات اداري تا سقف ۲۰ نفر با رعايت فاصله و دستورالعمل‌ها، تعطيلي مراسم‌هاي مذهبي نظير نماز جمعه و جماعت و ممنوعيت تجمع‌هاي سياسي و اجتماعي و فرهنگي و سياسي از ديگر مصوبات به شمار مي‌آيد.
وي يادآور شد: ممنوعيت ورود خودروهاي شخصي با پلاک غيربومي همچنان ادامه دارد و مشمول جريمه ۵۰۰ هزار توماني خواهند بود ضمن اينکه تردد شبانه خودروها نيز از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد ممنوع است.


 

آخرين خبر يزد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today