logo

محدودیت‌های کرونایی بهاباد اعلام شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
محدودیت‌های کرونایی بهاباد اعلام شد

ايرنا/ سخنگوي ستاد استاني مقابله با کرونا در يزد گفت: به دنبال قرمز شدن وضعيت کرونا در بهاباد، محدوديت هاي جديد در اين شهرستان اعلام شد.

علي صالحي، سخنگوي ستاد استاني مقابله با کرونا در يزد اظهار کرد: با توجه به وضعيت قرمز شهرستان بهاباد و اطلاعيه شماره ۹۹ ستاد استاني مقابله با کرونا و مصوبات جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا، محدوديت هايي براي شهرستان بهاباد تا اطلاع ثانوي و بهبود شرايط اعلام مي‌شود.
وي اضافه کرد: اصناف گروه يک و مشاغل ضروري از قبيل نانوايي، سوپر لبنيات، اقلام پروتئيني، ميوه و تره بار، برنج‌وحبوبات، خواربار، تجهيزات پزشکي، عطاري، بخش ارزاق عمومي فروشگاه هاي بزرگ و بيرون بر، رستوران ها و فست فودها تا ساعت ۲۰:۳۰ و ساير گروه هاي صنفي تا ساعت ۱۶:۳۰ با رعايت کامل پروتکل هاي بهداشتي مجاز به فعاليت هستند و در صورت تخلف مطابق مقررات پلمپ خواهند شد.
سخنگوي ستاد استاني مقابله با کرونا اظهار داشت: آموزش حضوري مدارس، دانشگاه ها، موسسات آموزش عالي، آموزشگاه هاي خصوصي و حوزه هاي علميه تعطيل است.
صالحي با بيان اينکه  برگزاري نمازهاي جمعه و جماعت و مراسم آييني لغو و برگزاري هرگونه مراسم سياسي، اجتماعي، مذهبي، ملي، جشن، ترحيم و تجمع در آرامستان ها به ويژه دورهمي خانوادگي در سطح شهرستان به کلي ممنوع است تصريح کرد: ادارات با تشخيص رئيس اداره مي توانند با دو سوم نيرو فعاليت نموده به نحوي که هيچ گونه خللي در خدمت رساني به مردم ايجاد نشود.
وي يادآور شد: ورود خودروهاي شخصي با پلاک‌هاي غيربومي‌ استان به شهرستان ممنوع و اعمال جريمه با دوربين هاي نظارتي و مامورين پليس راهور انجام خواهد شد و تردد خانوادگي با خودرو از ساعت ۱۸ شب ممنوع و تردد کامل خودروها از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح ممنوع مي باشد.  
صالحي گفت: از همشهريان عزيز تقاضا مي شود در جهت حفظ سلامت خود و خانواده همان گونه که تاکنون همکاري نموده اند، جهت تحقق اين مصوبات مشارکت جدي را تا بهبود شرايط داشته باشند، بديهي است در صورت عدم رعايت مصوبات، با تهديدکنندگان سلامت عمومي برخورد خواهد شد.
اکنون ۱۵۳ بيمار کرونايي در مراکز درماني استان يزد بستري هستند.


  
  

آخرين خبر يزد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today