logo

بازگشت ۲۳ واحد راکد به چرخه تولید در استان اردبیل

منبع
فارس
بروزرسانی
بازگشت ۲۳ واحد راکد به چرخه تولید در استان اردبیل

فارس/ مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان اردبيل گفت: ۲۳ واحد راکد و غيرفعال در شهرک‌هاي صنعتي استان اردبيل به چرخه توليد بازگشته‌اند.

محمد اهلي، مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان اردبيل اظهار کرد: تلاش براي حل مشکلات در حوزه اشتغال و صنعت و احياي واحدهاي صنعتي راکد از مهمترين اهداف شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان اردبيل در سال جهش توليد است.
وي با بيان اين‌که در سال‌جاري احياي ۴۰ واحد صنعتي راکد و نيمه‌فعال هدف‌گذاري شده است، افزود: بر اساس اين هدف‌گذاري، در ۹ ماهه اول سال‌جاري ۲۳ واحد راکد و غيرفعال در شهرک‌هاي صنعتي استان اردبيل به چرخه توليد بازگشته‌اند که تلاش مي‌شود با استفاده از ظرفيت مشاورين حاضر در کلينيک کسب‌وکار استان و با عارضه‌يابي از واحدهاي توليدي، اين هدف‌گذاري محقق شود.
اشتغال مجدد براي ۶۰۹ نفر با فعال‌سازي واحدهاي راکد
مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان اردبيل تصريح کرد: با اقدامات انجام شده در سال ۹۸ نيز تعداد ۴۱ واحد صنعتي راکد در شهرک‌هاي صنعتي استان به چرخه توليد بازگشتند که با فعال‌سازي اين واحدهاي توليدي، براي ۶۰۹ نفر اشتغال مجدد ايجاد شده است.
اهلي بيان کرد: برنامه‌هاي حمايتي مختلفي از سرمايه‌گذاران در شهرک‌هاي صنعتي انجام مي‌گيرد که اين حمايت‌ها در راستاي افزايش توليد و اشتغال واحدهاي توليدي قرار دارد و با اقدامات انجام يافته تلاش شده است تا ميزان سرمايه‌گذاري‌ها در سطح استان اردبيل افزايش يابد تا شاهد کاهش معضلات بيکاري و افزايش توليد در مناطق مختلف استان باشيم.


آخرين خبر اردبيل در اينستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today