برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کشف مواد شوینده تقلبی از یک واحد تولیدی در سمنان

منبع
بروزرسانی
کشف مواد شوینده تقلبی از یک واحد تولیدی در سمنان

پايگاه خبري پليس/ رئيس پليس امنيت اقتصادي استان سمنان از کشف بيش از 13 هزار ليتر انواع مواد شوينده تقلبي و غيربهداشتي از يک واحد توليدي در سطح شهرستان سمنان خبر داد.

سرهنگ محمد اسماعيل حداد، رئيس پليس امنيت اقتصادي استان سمنان اظهار داشت: ماموران پليس امنيت اقتصادي استان در پي کنترل و پايش انبارها و واحدهاي توليدي، موفق به شناسايي کارگاه توليد مواد شوينده و ضدعفوني‌کننده غيرمجاز در شهرک صنعتي شهرستان سمنان شدند.
وي بيان کرد: در بررسي هاي صورت گرفته ماموران انتظامي مشخص شد، اين واحد توليدي با سوءاستفاده از برندها و علائم تجاري معروف، بيش از 13 هزار ليتر انواع مواد شوينده(مايع ظرفشويي، شيشه شور، شامپو و ...) و مواد اوليه توليدي به صورت غيربهداشتي و غيرمجاز توليد مي‌کند.
سرهنگ حداد تصريح کرد: خوشبختانه با سرعت عمل و هوشياري پليس مواد تقلبي و غير بهداشتي قبل از توزيع در بازار و استفاده عموم کشف و در انباري شرکت توقيف شد.
رئيس پليس امنيت اقتصادي استان سمنان ارزش ريالي مواد کشف شده را برابر نظر کارشناسان بيش يک ميليارد ريال اعلام کرد و گفت: شهروندان براي تهيه و خريد مواد شوينده خود به علائم استاندارد و سيب سلامت درج شده توجه کنند و در صورت مشاهده موارد مشابه سريعا مراتب را به سامانه تلفني 110 در ميان بگذارند.

آخرين خبر سمنان در اينستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today