برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دندانپزشک قلابی در همدان بازداشت شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
دندانپزشک قلابی در همدان بازداشت شد

ايرنا/ مدير نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکي همدان گفت: دندانپزشک قلابي که بدون داشتن هيچگونه مدرکي اقدام به پذيرش بيمار مي‌کرد بازداشت و محل فعاليت او پلمب شد.

محمد کريمي، مدير نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکي همدان با اعلام اين خبر اظهار داشت: اين مطب متعلق به يکي از دندانپزشکان داراي مدرک بود که از فرد بدون صلاحيت براي انجام کار استفاده مي کرد و پيش از حضور وي چند بيمار توسط اين پزشک قلابي ويزيت مي شدند.
مدير نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکي همدان اضافه کرد: اين مطب مجهز به دوربين مدار بسته بوده و پزشک قلابي هم تنها براي مشترياني که از قبل براي آنها وقت تعيين کرده بود در ساعت پيش بيني شده در را باز مي کرد.
کريمي بيان کرد: بازرسان معاونت درمان به عنوان بيمار وارد مطب شده اما آنها پس از باز کردن در متوجه موضوع شده و پزشک قلابي در انبار مخفي شد اما با تلاش ماموران پليس اماکن دستگير و پس از تکميل پرونده تحويل مرجع قضايي شد.
وي گفت: اين فرد بدون صلاحيت داراي مدرک ديپلم بوده و پيش از اين در کنار دندانپزشک به عنوان دستيار فعاليت داشت اما به مرور به علت حضور نيافتن پزشک، اقدام به ويزيت بيماران مي کرد.
اين مسئول اضافه کرد: شماري از مشتريان پس از حضور در داخل مطب و ديدن دندانپزشک قلابي به جاي پزشک اصلي، متعجب شده بنابراين با افزايش شمار شکايت ها اين موضوع پيگيري و دندانپزشک متخلف بازداشت و مطب پلمب شد.
کريمي ادامه داد: دندانپزشک متخلف پيش از اين نيز اقدام به مداخله در امور درماني کرده بود که در بار اول به دنبال مراجعه بازرسان به اين محل پزشک قلابي در قسمت سقف کاذب مطب مخفي شد اما با هوشمندي پليس محل اختفاي او شناسايي و متخلف دستگير شد.
وي يادآوري کرد: در نوبت دوم نيز اين فرد از مدرک يک دندانپزشک و مطب او استفاده کرده که پس از مشخص شدن تخلف او، مطب به مدت ۲۱ روز پلمب شد.
مدير نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکي همدان تاکيد کرد: پزشکان ملزم به نصب مدرک و مجوز اصلي فعاليت خود در قسمت انتظار بيماران هستند هرچند برخي به بهانه ارائه اين مدرک براي دريافت وام به بانک و ديگر مسائل، کُپي مجوز خود را بر روي ديوار مطب نصب مي کنند.
 
 
  
  

آخرين خبر همدان در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today