برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

زورگیران خشن و مسلح در کرمانشاه دستگیر شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
زورگیران خشن و مسلح در کرمانشاه دستگیر شدند

ايرنا/  فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه گفت: با حضور به موقع ماموران و اقتدار آنها ۲ زورگير خشن که مسلح به سلاح سرد بودند در شهرک دادگستري الهيه اين شهر زمين‌گير و تسليم پليس شدند.

سرهنگ عليرضا دليري، فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه روز سه شنبه اظهارکرد: حوالي ساعت يک بامداد امروز(۱۲ اسفند) ماموران کلانتري ۲۴ الهيه حين گشت زني متوجه درگيري کنار يک دستگاه خودروي پژو ۴۰۵ تاکسي مي شوند.
وي ادامه داد: ماجرا از اين قرار بود که راننده تاکسي در کنار يکي از دستگاه هاي عابربانک براي برداشتن وجه نقد توقف مي کند اما پس از پياده شدن از خودرو ۲ فرد زورگير تلاش مي کنند با استفاده از سلاح سرد همسر راننده را به زور از خودرو پياده و وسيله نقليه را سرقت کنند.
سرهنگ دليري تصريح کرد: در همين حين ماموران کلانتري الهيه با ديدن صحنه درگيري به سرعت وارد عمل شده و سارقان خشن هم با ديدن پليس اقدام به فرار مي کنند اما پس از مدتي تعقيب و گريز در حالي که راه فرار را به روي خود بسته مي بينند با سلاح هاي سردي که در اختيار داشتند به ماموران حمله ور شدند.
رييس پليس شهرستان کرمانشاه گفت: با اين حال ماموران توانستند مقتدرانه ضمن خلع سلاح آنها، هر ۲ نفر را دستگير و به کلانتري منتقل کنند.
وي در پايان با تقدير از شجاعت ستوانيکم نصرتي و تيم همراه که اقدام به دستگيري سارقان خشن کردند، از معرفي آنها به دستگاه قضايي براي صدور احکام لازم خبر داد و گفت: پليس قاطعانه با چنين افرادي که امنيت شهر و جامعه را مختل مي کنند برخورد مي کند.

آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today