logo

انتقاد هواداران پورتو به دلیل نیمکت‌نشینی طارمی

منبع
برترين ها
بروزرسانی
انتقاد هواداران پورتو به دلیل نیمکت‌نشینی طارمی

برترين ها/ سرمربي تيم فوتبال پورتو به دليل نيمکت نشيني طارمي و چند بازيکن ديگر در بازي مقابل اسپورتينگ ليسبون مورد انتقاد هواداران قرار گرفت.

ديدار برگشت مرحله نيمه نهايي جام حذفي فوتبال پرتغال ميان تيم‌هاي پورتو و براگا برگزار شد و در پايان پورتو که در بازي رفت به تساوي يک- يک رضايت داده بود، با قبول شکست سه بر دو از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.
مهدي طارمي که در بازي مقابل اسپورتينگ ليسبون يک شانس مسلم گلزني را از دست داده بود، با تصميم کونسيسائو کار را از روي نيمکت آغاز کرد و از دقيقه ۲۸ فرصت حضور در ترکيب پورتو را به دست آورد.
اين تصميم سرمربي ۴۶ ساله پورتو که برخي از هواداران اين تيم از آن به عنوان اقدامي براي تنبيه طارمي به دليل فرصت سوزي در بازي مقابل اسپورتينگ ليسبون ياد کردند، با انتقاد برخي از هواداران پورتو مواجه شد و آن‌ها معتقد بودند که طارمي بايد از ابتدا در ترکيب به ميدان مي‌رفت.
يکي از هواداران پورتو در اين باره اظهار کرد: نيمکت نشيني بازيکناني مانند زيدو، سرجيو اوليويرا و مهدي طارمي در بازي نيمه نهايي جام حذفي چه توجيهي دارد؟ کونسيسائو دوست دارد همه چيز را پيچيده کند.
هوادار پورتو نيز با تمجيد از مهاجم ايراني تيمش عنوان کرد: موسي مارگا دست و پا چلفتي است. جالب بود که طارمي در ترکيب اصلي نبود، در حالي که هيچ مهاجمي در پرتغال نمي‌تواند مانند او از فضاي اطراف خود استفاده کند. سبک بازي طارمي شبيه مايکل آنتونيو و لوکاکو است. او بازيکني است که مي‌تواند در بازي تفاوت ايجاد کند.

آخرين خبر بوشهر در اينستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar