برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۱۸۷۷ میلیارد ریال پرونده تخلفی صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۱۸۷۷ میلیارد ریال پرونده تخلفی صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

ايرنا/ رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان‌غربي گفت: امسال يک هزار و ۸۷۷ ميليارد ريال تخلف صنفي در اين استان تشکيل شده است.

غلامرضا بابايي، رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان‌غربي با اشاره به اينکه  در ۱۱ ماهه امسال ۲۴۸ هزار و ۵۸۱ مورد بازرسي صنفي در اين استان صورت گرفته، ابراز کرد: در اين بازرسي ها ۱۰ هزار و ۲۹۹ پرونده تخلف تشکيل شده است.
وي ادامه داد: در اين مدت، چهار هزار و ۵۳۰ مورد شکايت توسط مردم نيز دريافت شده که از اين تعداد سه هزار و ۳۶۸ مورد گزارش تلفني، ۷۳۰ مورد گزارش حضوري و ۴۳۲ مورد نيز کتبي بوده است.
رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان غربي اضافه کرد: بعد از بررسي اين شکايت ها، دو هزار و ۱۷۳ مورد متخلف، دو هزار و ۱۶۰ مورد غير متخلف و ۱۹۷ مورد نيز در دست اقدام است.
بابايي با اشاره به پرونده هاي دريافت کننده ارز دولتي نيز، اظهار کرد: ۲۵۱ پرونده ارزي در اين استان بررسي شده که از اين تعداد ۲۴ فقره پرونده تخلف عدم اجراي تعهدات به ارزش يک هزار و ۲۷۹ ميليارد ريال تشکيل شده است.
وي اضافه کرد: ۴۲ هزار و ۷۲۸ مورد بازرسي نيز در خصوص کالاهاي اساسي و کالاهاي هدف در اين استان انجام شده که در اين رابطه يک هزار و ۴۷۳ فقره پرونده تخلف به ارزش ۱۹۲ ميليارد ريال تشکيل شده است.

آخرين خبر آذربايجان غربي در اينستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today