logo

خسارت ناشی از وزش باد شدید در شهرستان کوهرنگ در حال بررسی است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
خسارت ناشی از وزش باد شدید در شهرستان کوهرنگ در حال بررسی است

ايرنا/ فرماندار کوهرنگ از وارد شدن خسارت به برخي باغات و سازه‌هاي ساختماني و زيرساختي اين شهرستان بر اثر وزش باد شديد خبر داد و گفت: اين خسارت‌ها در حال بررسي و برآورد است.

مرتضي زمانپور، فرماندار کوهرنگ اظهار کرد: طي ۲۴ ساعت گذشته وزش باد در شهر چلگرد به ۱۳۰ کيلومتر بر ساعت و در گردنه‌ها به ۱۷۰ کيلومتر بر ساعت رسيد که اين موضوع منجر به شکسته شدن تعداد قابل توجهي از درختان، سيم‌ها و پايه‌هاي برق و دکل‌هاي مخابرات، تاسيسات شهرداري‌ها و دهياري‌ها و برخي منازل مسکوني شده است.
وي ادامه داد: با پاره شدن سيم‌هاي برق، برق‌رساني در برخي ساعت در شهرستان با اختلال روبرو شد اما پس از آن با کمک نيروهاي پشتيباني مشکل برطرف شد و هم اکنون شرايط شهرستان در وضعيت عادي قرار دارد.
زمانپور با بيان اينکه بارش‌هاي اخير شهرستان به شکل باران بوده است، تصريح کرد: تمامي محورهاي اصلي، فرعي و روستايي شهرستان باز است و مشکلي در خصوص ترددها شکل نگرفته است.
سرپرست اداره‌کل مديريت بحران چهارمحال و بختياري نيز اظهار داشت: بارش‌هاي اخير خسارت زيادي در استان نداشته و به صورت موردي بر اثر وزش باد شديد آسيب‌هايي به برخي سازه‌ها وارد شده است.

خسرو کياني در خصوص خسارت‌هاي وارد شده به باغات استان بر اثر سرمازدگي فصل اسفند نيز گفت: هرچند به صورت موردي گزارش‌هايي از دهياري‌هاي استان ارسال شده است اما همچنان منتظر جمع‌بندي سازمان جهادي کشاورزي هستيم.
شهرستان کورهنگ از مناطق سردسير و کوهستاني چهارمحال و بختياري در ۹۰ کيلومتري مرکز اين استان واقع شده است.

آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday