برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

طرح شبکه آبیاری سد گیوی(کوثر) ردیف اعتباری ملی گرفت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
طرح شبکه آبیاری سد گیوی(کوثر) ردیف اعتباری ملی گرفت

ايرنا/ نماينده مردم خلخال و کوثر با بيان اينکه مبلغ ۲ هزار و ۱۳۰ ميليارد ريال از طريق فاينانس بانکي براي احداث شبکه آبياري و زهکشي پاياب سد گيوي اختصاص يافته، گفت: ۱۲۰ ميليارد ريال نيز براي اولين بار براي طرح شبکه آبياري گيوي در قانون بودجه امسال مصوب شد.

سيدغني نظري، نماينده مردم شهرستان‌هاي خلخال و کوثر روز شنبه در بازديد از پروژه شبکه آبياري گيوي اظهار کرد: تسريع عمليات اجرايي شبکه آبياري پاياب گيوي همچنان نيازمند اعتبار است که تلاش مي شود اعتبار مورد نياز اين پروژه تامين شود.
وي بيان کرد: وزارت نيرو در طرحهاي آب خلخال و کوثر فعاليتهاي خوبي انجام داده و  با تکميل و بهره برداري از آنها مردم منطقه از برکات اين طرح ها برخوردار خواهند شد.
نماينده خلخال و کوثر با ابراز رضايت از پيشرفت احداث طرح شبکه آبياري و زهکشي پاياب سد گيوي در بخش‌هاي مختلف بيان کرد: فعاليت هاي بسيار خوبي در اين پروژه صورت گرفته و اميد است با روند فعلي پروژه زودتر به سرانجام برسد تا اراضي پاياب آن از آب مطمئن برخوردار شوند.
عباس جنگي مرني مديرعامل شرکت آب منطقه اي استان اردبيل هم ضمن ارائه گزارشي از روند اجراي طرح شبکه آبياري گيوي در بخش هاي مختلف گفت: بعد از تامين اعتبار طرح شبکه آبياري و زهکشي پاياب سد گيوي از فاينانس داخلي احداث اين طرح در بخش‌هاي مختلف فعال شده است و با ورود لوله هاي فولادي ۱۶۰۰ ميليمتري سامانه انتقال آب، عمليات اجرايي آن شروع شده است.
وي افزود: در حال حاضر بيش از ۱۰۰ متر از احداث تونل شماره يک اين شبکه انجام يافته و عمليات خاکبرداري در انتهاي تونل شماره يک نيز ادامه دارد و عمليات خاکبرداري از سمت خروجي تونل دوم نيز شروع شده استو
رضا حبيبي، نماينده مجري شبکه آبياري و زهکشي پاياب سد گيوي نيز گفت: تا آخر ارديبهشت حمل بخش اول لوله فولادي توليد شده براي شبکه آبياري و زهکشي گيوي به کارگاه به اتمام‌خواهد رسيد و هم زمان نيز حفاري و نصب لوله ها از انتهاي خروج تونل ها شروع شده است.
در اين بازديد مشاور و پيمانکار طرح، نقطه نظرهاي خود را در باره تسريع عمليات اجرايي پروژه و راهکارهاي لازم براي پيشبرد طرح ارائه کردند.
 
  
 

آخرين خبر اردبيل در اينستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today