برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جوانان و خانواده‌ها بیشترین بستری‌شدگان موج چهارم کرونا هستند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
جوانان و خانواده‌ها بیشترین بستری‌شدگان موج چهارم کرونا هستند

ايرنا/ رئيس بيمارستان شريعتي مشهد گفت: در موج چهارم جوانان و مبتلايان خانوادگي بيشترين بستري شدگان کرونا در اين بيمارستان را شامل مي‌شوند.

محمدرضا حسينعلي‌زاده، رئيس بيمارستان شريعتي مشهد اظهار کرد: در ميان اين بيماران، درگيري سيستم گوارشي به صورت پيوسته و توامان ديده مي‌شود و عمده علائم آنان درگيري شديد ريه همراه با علائم گوارشي بوده است.
وي اضافه کرد: برنامه ريزي لازم براي خدمات رساني به بيماران مبتلا به کرونا در بيمارستان شريعتي مشهد انجام شده است و تعدادي از بخش‌هاي غيرکرونايي هم به بيماران کرونايي اختصاص يافته اما درمانگاه و بخش آنژيوگرافي اين بيمارستان همچنان در حال خدمت‌رساني به بيماران غيرکرونايي است.
رئيس بيمارستان شريعتي مشهد گفت: توصيه اکيدمان به مردم اين است که استفاده از ماسک، رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي و فاصله اجتماعي را مورد توجه قرار دهند و در صورت ابتلا به علائم مشکوک بلافاصله به مراکز منتخب کرونا مراجعه کنند تا در صورت نياز از طريق اين مراکز به بيمارستان ارجاع شوند.
حسينعلي زاده افزود: شرايط کنوني، بحراني است چرا که تعداد بيماران و سرعت انتشار ويروس در موج چهارم بحران کرونا بيشتر از گذشته شده است و از مردم مي‌خواهيم با مدافعان سلامت همکاري کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar