logo

تکمیل پل‌های پلدختر پیشا پاییز

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تکمیل پل‌های پلدختر پیشا پاییز

ايسنا/ بر اثر سيل فروردين ۹۸ حدود ۹۰۰ دهنه پل بزرگ و کوچک در لرستان دچار آسيب يا تخريب شد که سهم شهرستان پلدختر از اين پل‌ها، زياد بود.

برخي از اين پل‌ها که اکثراً در مناطق روستايي و عشايري هستند پس از بالغ بر دو سال هنوز بازسازي نشده و مشکلات زيادي براي اهالي به‌وجود آورده‌اند.
۶۰ دهنه پل بزرگ و کوچک در شهرستان پلدختر بر اثر سيل تخريب شد و تا چندين روز هلال‌احمر، سپاه و ارتش با بالگرد به مناطق سيل‌زده امدادرساني مي‌کردند.
در لرستان با توجه به موقعيت جغرافيايي، پل‌هاي زياد وجود دارد که براي تردد حياتي هستند اما هرچند بسياري از پل‌ها پساسيل بازسازي يا احداث شده اما هنوز پل‌هاي نيمه‌تمام هم وجود دارد.
براي برخي روستاها نيز پل‌هاي موقت احداث شد که بعضاً در هنگام بارندگي‌ها يا وزش باد شديد، تخريب مي‌شد و همواره نگراني از اين بابت وجود داشته است که حالا خبرهاي خوبي به گوش مي‌رسد.
حسن رضاييان، فرماندار پلدختر در خصوص آخرين وضعيت پل‌هاي نيمه‌تمام اين شهرستان گفت: بسياري از پل‌ها بازسازي يا احداث شده اما چندين پل مهم و بزرگ هنوز نيمه‌تمام است.
وي ادامه داد: هدف‌مان اين است در فصل تابستان تمام پروژه‌هاي پل‌سازي به اتمام برسد و خوشبختانه کار زيادي براي تکميل ندارند.

رضاييان تأکيد کرد: پس از سيل اقدامات زيادي در پلدختر اجرا شد و اميدواريم اين مطالبه بحق مردم نيز در زمان مقرر به سرانجام برسد.

آخرين خبر لرستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/lorestan_todayy