برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شناسایی ۱۹۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان

منبع
فارس
بروزرسانی
شناسایی ۱۹۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان

فارس/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان گفت: 194 بيمار جديد مبتلا به کرونا ويروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان شناسايي شدند.

فرزين رضاعي، رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان اظهار کرد: 194 بيمار جديد مبتلا به کرونا ويروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان شناسايي شدند.
وي با بيان اينکه در حال حاضر 464 بيمار مبتلا به کرونا در بيمارستان‌هاي استان بستري هستند، افزود: هم اکنون 255 بيمار کرونايي در سنندج، 54 نفر در سقز، 20 نفر در مريوان، 37 نفر در قروه، 18 نفر در بيجار، 33 نفر در کامياران، 7 نفر در ديواندره، 37 نفر در بانه و 3 نفر در دهگلان بستري هستند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان تصريح کرد: اکنون 63 بيمار مبتلا به کرونا در بخش ويژه آي‌.سي‌.يو بستري هستند.
رضاعي از مرگ 3 بيمار در 24 ساعت گذشته در استان خبر داد و افزود: آمار فوت‌شدگان بر اثر بيماري کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون يک‌هزار و 279 نفر بوده است.
وي خاطرنشان کرد: از زمان شيوع کرونا ويروس تا کنون 508 نفر در سنندج، 236 نفر در سقز، 97 نفر در قروه، 74 نفر در کامياران، 99 نفر در بانه، 73 نفر در ديواندره، 58 نفر در بيجار، 111 نفر در مريوان، 20 نفر در دهگلان و 3 نفر در سروآباد جان ‌باخته‌اند که همه موارد به صورت بهداشتي و با رعايت دستورالعمل‌هاي مرتبط دفن شده‌اند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاري اجتماعي، استفاده از ماسک، شست‌وشوي مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجراي اصول بهداشتي و قرنطينگي را تا قطع زنجيره اين ويروس مهلک رعايت کنيد در غير اين صورت افزايش تعداد زياد مبتلايان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهيم بود.

آخرين خبر کردستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online