برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دستگیری ۱۳ نفر دیگر از عاملان تیراندازی در هندیجان

منبع
بروزرسانی
دستگیری ۱۳ نفر دیگر از عاملان تیراندازی در هندیجان

پايگاه خبري پليس/ جانشين فرمانده انتظامي خوزستان گفت: ۱۳ نفر ديگر از عاملان تيراندازي در يک آيين تشييع در روستاي سويره شهرستان هنديجان دستگير شدند که در مجموع تعداد دستگيرشدگان تاکنون به ۴۴ نفر رسيده است.

سرهنگ يدالله اميري، جانشين فرمانده انتظامي خوزستان در اين رابطه بيان کرد: به دنبال اقدامات پليس در زمينه شناسايي و دستگيري افرادي که در اين آيين تيراندازي کرده بودند، ۱۳ نفر ديگر دستگير شدند تا مجموع اين افراد به ۴۴ نفر برسد.
او افزود: با هماهنگي با مرجع قضايي انجام شده در بازرسي از مخفيگاه اين افراد تعداد ۱۶ قبضه انواع سلاح گرم کشف شده است.
جانشين فرمانده انتظامي خوزستان ادامه داد: پليس تا دستگيري آخرين نفر از افراد خاطي در اين آيين با جديت پيگير و مصمم بوده و در اين خصوص از هيچ تلاشي دريغ نخواهد کرد.
سرهنگ اميري گفت: دارندگان سلاح غيرمجاز که با تيراندازي باعث ايجاد رعب و وحشت در بين مردم مي‌شوند، بايد بدانند که پليس با هماهنگي مرجع قضايي به جهت پيشگيري از اين گونه اقدامات هنجارشکنانه، با آن‎ها به شدت برخورد خواهد کرد.
پيش از اين در ۱۶ ارديبهشت جانشين فرمانده انتظامي خوزستان از شناسايي و دستگيري ۹ نفر ديگر از عاملان اصلي تيراندازي در آيين تشييع در روستاي سويره شهرستان هنديجان خبر داده بود و پس از آن نيز ۲۲ نفر دستگير شده بودند.
در ۱۳ ارديبهشت امسال برخي افراد در يک آيين تشييع در هنديجان در جنوب شرق خوزستان که بر اساس رسوم غلط طايفه‌اي صورت گرفت با تيراندازي موجب رعب و وحشت اهالي شدند.

 

انتهاي پيام/پ

آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today