logo

نماز عید سعید فطر در ۸ بقعه متبرکه استان البرز اقامه می‌شود

منبع
شبستان
بروزرسانی
نماز عید سعید فطر در ۸ بقعه متبرکه استان البرز اقامه می‌شود

شبستان/ مديرکل اوقاف و امور خيريه استان البرز با اشاره به اهميت ماه رمضان و تقرب به خدا گفت: نماز عيد سعيد فطر در هشت بقعه متبرکه استان البرز اقامه مي شود.

حجت الاسلام دشتکي، مديرکل اوقاف و امورخيريه استان البرز در خصوص اقامه نماز عيد فطر اظهار کرد: ماه رمضان ماه برکت و ضيافت الهي است که همواره مورد توجه مومنين و مومنان است. 
وي از عيد فطر به عنوان عيد بندگي و بازگشت به فطرت پاک انساني ياد کرد و افزود: نماز عيد سعيد فطر در هشت بقعه متبرکه استان البرز اقامه مي شود.
مديرکل اوقاف و امور خيريه استان البرز با اشاره به اهميت آخرين ساعات ماه مبارک رمضان بيان کرد: عيد فطر و نماز آن شباهت به قيامت دارد آنچنان که تمامي مومنان و مومنين در راستاي اخذ پاداش الهي هستند. 
به گفته حجت الاسلام دشتکي روز عيد فطر، روز تقرب الهي و يافتن لياقت جايگاه الهي است؛ روزي که پس از يک ماه عبادت و راز و نياز خداوند اجر و پاداش خود را عطا مي کند. 
وي اظهار کرد: فصل نيايش فرصت مغتنمي براي بندگان با ايمان خدا قرار مي دهد، بايد از طرفيت عيد فطر بهره گرفت، ادعيه هاي وارد شده اين روز را مطالعه کرد و مورد توجه قرار داد.
مديرکل اوقاف و امور خيريه استان البرز بيان کرد: بهتر اين است که در مصلي هاي نماز جمعه گردهم آييم و نماز بگذاريم ولي با توجه به وضعيت شيوع بيماري کرونا، تدابيري اتخاذ شده است که براساس آن هشت بقعه متبرکه استان البرز نماز عيد فطر را برگزار مي کنند. 
حجت الاسلام دشتکي با اعلام فراهم شدن شرايط پرداخت فطريه مومنان و مومنين در بقاع متبرکه خاطرنشان کرد: نماز عيد فطر در بقاع متبرکه در فضاي باز در قالب اجتماع عظيم مردم با رعايت قوانين و مقررات معين شده ستاد استاني کرونا اقامه مي شود. 
وي در ادامه با اشاره به اهميت محروميت زدايي عنوان کرد: آخرين مرحله رزمايش مواسات و همدلي در ماه مبارک رمضان با محوريت اداره کل اوقاف و امورخيريه استان البرز چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار مي شود.

آخرين خبر البرز در اينستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday