برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ورودی شهرستان پاوه در سه‌راهی باینگان مسدود می‌شود

منبع
مرصاد نيوز
بروزرسانی
 ورودی شهرستان پاوه در سه‌راهی باینگان مسدود می‌شود

مرصاد نيوز/ فرماندار پاوه گفت: در راستاي اجراي پروتکل ها و جلوگيري از شيوع بيماري در تعطيلات عيدفطر ورودي شهرستان پاوه را در سه راهي باينگان مسدود خواهيم کرد.

پرويز ايده پور، فرماندار پاوه در خصوص منع ترددها در تعطيلي عيد سعيد فطر در سخناني اظهار داشت: همچنان که مردم استحضار دارند کرونا رنگ و بوي خود را عوض کرده در هر مرحله اي از کرونا يک نوع رفتار را از اين بيماري ديده ايم و اخيرا دورهمي ها و زمين گير کردن مردم يکي از ويژگي هاي خاص اين ويروس است.
فرماندار شهرستان پاوه افزود: خوشبختانه اين بيماري در اين مرحله در استان کرمانشاه و کل کشور فروکش کرده و وضعيت قرمز ما به نارنجي تغيير يافته است و در شهرستان هاي زرد هم به شدت شيوع اين ويروس شکننده خواهد بود.
وي ادامه داد: بخاطر اين که حداقل در شهرستان پاوه بيشتر از اين کادر درمان ما درگير نشوند و بازار ما تعطيل نشود و محدوديت ها را اعمال نکنيم و همچنين مساجد ما تعطيل نباشند در راستاي اجراي پروتکل ها و جلوگيري از شيوع بيماري ورودي شهرستان پاوه را در سه راهي باينگان مسدود خواهيم کرد.
يده پور با بيان اينکه ميزبان مهمانان نخواهيم بود اضافه کرد: تمام اقامتگاه ها و مکان هاي اتراق مسافر را تعطيل کرده ايم و به جد دستورات لازم هم داده شده است و هرچه مسافر داشته باشيم به ضرر شهرستان خواهد بود چرا که بايد پس از آن هزينه هاي چندبرابر را صرف درمان بيماري کرد.

فرماندار پاوه گفت: ممنوعيت تردد در اين ايام به رنگ بندي شهرستان ها ارتباطي ندارد و به طور کلي شهروندان بايد از تردد در تعطيلات عيد سعيد فطر خودداري کنند.
وي تصريح کرد: اين انتظار از مردم شهرستان خود را داريم که همکاري لازم را در اين ايام داشته باشند و پروتکل هاي بهداشتي را رعايت کنند و در صورت رعايت اين پروتکل ها قطعا به سمت رنگ آبي خواهيم رفت اما در غير اين صورت وضعيت نارنجي شهرستان پاوه يک وضعيت شکننده خواهد بود.
ايده پور در پايان با بيان اينکه ممنوعيت ورود به پاوه در اين ايام اعمال مي شود گفت: ما نيز در شهرستان پاوه پروتکل ها را در منطقه نارنجي همچون روانسر و قزانچي و خروجي هاي کرمانشاه اعمال خواهيم کرد و ما خود وظيفه داريم در مسير مسافرت هايي که به سمت مريوان خواهد بود و يا شهر آسيب پذير نودشه، رعايت هاي لازم را جهت جلوگيري از شيوع بيماري داشته باشيم.

آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today