logo

ورود مردم به آرامستان بهشت سکینه (س) کرج ممنوع شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
ورود مردم به آرامستان بهشت سکینه (س) کرج ممنوع شد

ايرنا/ رئيس سازمان آرامستان هاي شهرداري کرج گفت: بنا به تصميم ستاد مقابله با کرونا استان البرز ، ورود مردم طي ۲ روز آينده به بهشت سکينه(س) کرج ممنوع است.

حميدرضا عسگري، رئيس سازمان آرامستان هاي شهرداري کرج اظهار کرد: ستاد مقابله با کرونا استان البرز صبح امروز در نشست خود  با توجه به استمرار موج چهارم کرونا در استان  مصوبه تعطيلي بهشت سکينه(س) را تصويب کرد.
وي افزود: اين اقدام با هدف جلوگيري از تجمع افراد در آرامستان بهشت سکينه(س) و کاهش شيوع ويروس کرونا صورت مي پذيرد.
رئيس سازمان آرامستان هاي شهرداري کرج ادامه داد: با توجه به اينکه در سالهاي گذشته در اعياد و مناسبت هاي ملي و مذهبي، خانواده هاي عزادار به زيارت اهل قبور مي آمدند، امسال نيز اين پيش بيني شد اما با توجه به شرايط خاص و استمرار موج چهارم کرونا ترجيح بر اين است که شهروندان از راه دور به زيارت اهل قبور بپردازند.
عسگري اعلام کرد: در اين ايام به خصوص موج چهارم کرونا، همکاران من در آرامستان روزهاي سختي را پشت سر مي گذارند که اميد مي رود شهروندان به توصيه هاي بهداشتي توجه کنند تا بتوانيم با موفقيت از موج چهارم عبور کنيم.
وي اعلام کرد: شهروندان براي آگاهي از اخبار و اطلاعات مربوط به تعطيلي آرامستان بهشت سکينه(س)، محدوديت ها و امثال آن  مي توانند از طريق مراجعه به سايت aramestan.karaj.ir، تماس با شماره ۱۵۳۰ و يا کد دستوري *۶۶۵۵*۱۵۳۰# در سريع ترين زمان ممکن اطلاعات صحيح را دريافت کنند.

آخرين خبر البرز در اينستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday