برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آخرین وضعیت کرونا در کردستان

منبع
فارس
بروزرسانی
آخرین وضعیت کرونا در کردستان

فارس/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان گفت: 83 بيمار جديد مبتلا به کرونا ويروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان شناسايي شدند.

فرزين رضاعي، رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان اظهار کرد:  83 بيمار جديد مبتلا به کرونا ويروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان شناسايي شدند.
وي با بيان اينکه 386 بيمار مبتلا به کرونا در بيمارستان‌هاي استان بستري هستند، گفت: 217 نفر بيمار کرونايي در سنندج، 38 نفر در سقز، 20 نفر در مريوان، 34 نفر در قروه، 12 نفر در بيجار، 23 نفر در کامياران، 8 نفر در ديواندره و 34 نفر در بانه بستري هستند. 
رئيس دانشگاه علوم پزشکي کردستان با اشاره به آمار بستري شدگان در کردستان به تفکيک شهرستانهاي استان افزود: 73 نفر بيمار مبتلا به کرونا در بخش ويژه(آي سي يو) بستري هستند.
رضاعي از مرگ 4 بيمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بيماري کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را  يک‌هزار و 291 نفر عنوان کرد و گفت: از ابتداي شيوع کرونا ويروس تا کنون 512 نفر در سنندج، 238 نفر در سقز، 100 نفر در قروه، 74 نفر در کامياران، 100 نفر در بانه، 74 نفر در ديواندره، 59 نفر در بيجار، 111 نفر در مريوان، 20نفر در دهگلان و 3 نفر در سروآباد جان ‌باخته‌اند که همه موارد به صورت بهداشتي و با رعايت دستورالعمل هاي مرتبط دفن شده ‌اند.
وي خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاري اجتماعي، استفاده از ماسک، شست‌وشوي مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجراي اصول بهداشتي و قرنطينگي را تا قطع زنجيره اين ويروس مهلک رعايت کنيد در غير اين صورت افزايش تعداد زياد مبتلايان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهيم بود.

آخرين خبر کردستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online