برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پلیس فتا ملایر فرد سوزاننده گرگ را دستگیر کرد

منبع
بروزرسانی
پلیس فتا ملایر فرد سوزاننده گرگ را دستگیر کرد

پايگاه خبري پليس/ فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از شناسايي و دستگيري فرد سوزاننده يک قلاده گرگ با تلاش کارشناسان پليس فتا در شهرستان ملاير خبر داد.

سرهنگ محمدباقر سلگي، فرمانده انتظامي شهرستان ملاير با اعلام اين خبر، اظهار کرد: در پي گزارشات دريافتي مبني بر انتشار تصاويري از سوزاندن جسد يک قلاده گرگ در قالب استوري در فضاي مجازي و اظهارنارضايتي کاربران و دوستداران حيات وحش، پيگيري اين اقدام غيرقانوني در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.
وي در اين رابطه افزود: طي هماهنگي با دستگاه قضايي و انجام اقدامات فني و تخصصي توسط کارشناسان اين پليس، سرانجام مکان اين متهم در يکي از روستاهاي شهرستان شناسايي و نامبرده با حضور اکيپ مأموران پليس فتا و پليس  آگاهي دستگير شد.
سلگي اظهار کرد: بلافاصله متهم به يگان انتقال و پس از تحقيقات فني و تخصصي، ابتدا منکر بزه انتسابي شد اما پس از ارائه ادله و مستندات انکارناپذير، به ناچار لب به اعتراف گشود و اقرار کرد «سه روز پيش در صحرا به همراه دوستان خود با گرگي مواجه شديم که پس از سوزاندن جسد گرگ فيلم آن را  در اينستاگرام، منتشر کرديم اما از مشکلات قضايي اين موضوع مطلع نبودم و هم اکنون نادم و پشيمان هستم».
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير با اشاره به اينکه اين متهم با تشکيل پرونده به مراجع قضايي تحويل شد، تصريح کرد: شهروندان در صورت مشاهده و مشکوک شدن به اين صفحات با پليس فتا به آدرس اينترنتي www.cyberpolice.ir يا شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.
وي در ادامه با اشاره به متلاشي شدن باند سرقت هاي خُرد و کشف ۳۰۰ ميليون ريال اموال مسروقه در ملاير، بيان کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خُرد در سطح شهرستان، اين موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران اين کلانتري قرار گرفت.
فرمانده انتظامي ملاير خاطرنشان کرد: با توجه به گستره فعاليت اين باند با همکاري مأموران کلانتري ۱۲ و ۱۳ و کار اطلاعاتي دقيق، پاتوق هاي سارقان شناسايي و طي هماهنگي با دستگاه قضايي در يک عمليات ضربتي سه متهم تحت تعقيب دستگير شدند.
وي افزود: در بازرسي از اين مکان ها مقدار ۶۰ گرم شربت متادون، ۵ عدد پايپ کشف و ۳۰۰ ميليون ريال اموال مسروقه اي شامل ۱۰۰ دستگاه انواع گوشي تلفن همراه ساده و هوشمند در مارک هاي مختلف، يک عدد کنتور برق، يک دستگاه آمپلي فاير، يک دستگاه ضبط و صوت خودرو و تعداد دو قطعه کارت سوخت، تعداد ۱۵ قطعه کارت عابر بانک نيز کشف و ضبط و با تشکيل پرونده هر سه نفر اعضاي اين باند به مراجع قضايي تحويل شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير در پايان بيان کرد: شناسايي و برخورد قاطعانه با باندهاي سرقت در دستور کار مأموران يگان هاي اجرايي در کلانتري ها و پاسگاه ها قرار دارد.
 
  
  

آخرين خبر همدان در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today