برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیروزی شاگردان نکونام در دیدار دوستانه مقابل آلومینیوم

منبع
بروزرسانی
پیروزی شاگردان نکونام در دیدار دوستانه مقابل آلومینیوم

ديار آفتاب/ تيم فولاد خوزستان در ديداري دوستانه مقابل آلومينيوم اراک با يک گل به پيروزي رسيد.

با تصميم عليرضا منصوريان، تيم آلومينيوم در بازه تعطيلات ايجاد شده به دليل بازي هاي تيم ملي چند ديدار تدارکاتي در برنامه دارد که بازيکنان تا شروع رقابت هاي ليگ در سطح آمادگي مناسب باقي بمانند.
در چارچوب همين برنامه ريزي آلومينيوم سازان عصر ديروز در يک ديدار دوستانه در زمين شماره ۲ ورزشگاه آزادي به مصاف تيم فولاد خوزستان رفتند که در نهايت شاگردان نکونام با تک گل ساسان انصاري به پيروزي رسيدند.
اعضاي کادر فني تيم هاي فولاد و آلومينيوم پيش از شروع اين ديدار برخورد و گرم و صميمانه اي با يکديگر داشتند. منصوريان و نکونام همبازيان سابق فوتبال ايران دقايقي نيز باهم به گفت‌وگو پرداختند و خاطرات قديمي را زنده کردند.
نکونام و منصوريان در اين ديدار دوستانه طي دو نيمه با ترکيب هاي متفاوتي تيم هايشان را به ميدان فرستاند تا همه بازيکنان فرصت حضور در ميدان را پيدا کنند.
شاگردان منصوريان همچنين جمعه ۱۵ خردادماه در يک ديدار دوستانه سنگين مقابل تيم مس رفسنجان به تساوي رسيده بودند، طبق برنامه قبلي احتمالا آلومينيوم سازان تا شروع مسابقات ليگ ديدار تداکراتي ديگري را در اراک برگزار خواهند کرد.
گفتني است، با از سر گيري مسابقات ليگ برتر فوتبال تيم آلومينيوم روز چهارم تير ماه در خانه ذوب آهن اصفهان به ميدان خواهد رفت، همچنيني دو تيم فولاد و آلومينيوم همچنان در گردونه رقابت هاي جام حذفي نيز حضور دارند و ممکن است شانس رويارويي مجدد در اين مسابقات را نيز داشته باشند.