برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نزاع خانوادگی در دزفول به سازش ختم شد

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
نزاع خانوادگی در دزفول به سازش ختم شد

صدا و سيما/ نزاع خانوادگي چهار ساله که منجر به قتل در دزفول شده بود با تلاش شوراي حل اختلاف به سازش ختم شد.

محمديار ممبيني، رئيس دادگستري شهرستان دزفول اظهار کرد: همزمان با ميلاد حضرت معصومه(س) نشستي براي حل اختلافات خانوادگي چهار ساله، ايجاد صلح و سازش و جلب رضايت اولياي دم درخصوص يک پرونده قتل در شهرستان دزفول برگزار شد. 
ممبيني افزود: اولياي دم بدون دريافت ديه و هيچ گونه شرايط خاصي با هدف توسعه صلح و سازش با کمک‌هاي مردمي صلح يار و ستاد‌هاي صبر و همچنين ظرفيت‌هاي انجمن‌هاي مردم نهاد با پيگيري مسوولان قضايي و شورا‌هاي حل اختلاف شهرستان دزفول و همچنين درخواست کمک و ياري رساني از طرف خانواده قاتل با مداخله شورا رضايت خود را اعلام کردند.
وي ادامه داد: اين قتل چهار سال پيش در يکي از محله‌هاي شهرستان دزفول اتفاق افتاده بود که پس از فوت يک نوجوان تلاش‌هاي چندين ماهه و شبانه روزي و کسب رضايت اوليه از خانواده مقتول مقدمات صلح آن مهيا شد.
ممبيني خاطرنشان کرد: خانواده مقتول بدون حتي يک ريال ديه و جمع کردن مردم براي سازش اين اقدام خداپسندانه را انجام داده و تشريفات اضافي را به علت رعايت پروتوکل‌هاي بهداشتي کردند.
رئيس دادگستري دزفول گفت: کارگروه ويژه قتل درخصوص اين پرونده تشکيل و پس از انجام اقدامات اوليه پرونده به شعبه ويژه قتل ارجاع داده شد که با محوريت و وساطت مردمي، محلي و عشايري به شعبه ۱۲ صلحي شهري ارجاع داده شد

 
 

آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today