برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

برق ادارات بدهکار در کهگیلویه و بویراحمد قطع می‌شود

منبع
ايسنا
بروزرسانی
برق ادارات بدهکار در کهگیلویه و بویراحمد قطع می‌شود

ايسنا/ معاون فروش و خدمات مشترکين شرکت توزيع نيروي برق کهگيلويه و بويراحمد از قطع برق ادارات بدهکار از ابتداي تيرماه امسال از هفته آينده خبر داد.

سيدحسين عادلي نسب، معاون فروش و خدمات مشترکين شرکت توزيع نيروي برق کهگيلويه و بويراحمد اظهار کرد: ادارات دولتي در استان کهگيلويه و بويراحمد حدود ۱۰۰ ميليارد تومان به شرکت توزيع نيروي برق اين استان بدهکار بوده و متاسفانه با وجود تمامي پيگيري هاي لازم، برخي از ادارات از پرداخت بدهي خود به اين شرکت خودداري مي کنند.
وي با بيان اينکه شرکت توزيع نيروي برق براساس دريافت مطالبات خود بايستي حقوق پرسنلي و پروژه هاي عمراني را به بهره برداري برساند و از سوي دولت، اعتبار خاصي دريافت نمي کند، تصريح کرد: حدود ۲ ماه است که اطلاعات ريز بدهي ادارات در چندنوبت به مديران ارشد و حوزه هاي مالي آنان ارسال شده و اعلان کرديم که شرکت برق آمادگي اقساطي نمودن بدهي هاي آن ادارات را هم دارد.
معاون فروش و خدمات مشترکين شرکت توزيع نيروي برق استان کهگيلويه و بويراحمد اظهار کرد: ادارات بدهکار بايستي تا پايان خردادماه امسال نسبت به اقساطي نمودن بدهي خود به معاونت مشترکين شرکت مراجعه تا شاهد قطع برق در تيرماه جاري نباشند.
عادلي نسب با تاکيد براينکه شرکت توزيع نيروي برق استان آمادگي هرگونه همکاري با ادارات در جهت دريافت مطالبات خود را دارد، تاکيد کرد: اين شرکت علاقه اي به قطع برق ادارات ندارد اما درصورت همکاري نکردن ادارات در جهت پرداخت بدهي هاي خود، ناگريز به قطع برق آن ها هستيم.
وي در ادامه از مشترکين صنعتي و تجاري در استان کهگيلويه و بويراحمد خواست: براي تعيين تکليف بدهي هاي خود به معاونت مشترکين شرکت توزيع نيروي برق اين استان مراجعه کنند.
معاون فروش و خدمات مشترکين شرکت توزيع نيروي برق استان کهگيلويه و بويراحمد بيان کرد: شرکت، آماده همکاري با مشترکين در اين بخش ها را نيز دارد و البته از مشترکين مصرانه مي خواهيم هرچه زودتر براي تعيين تکليف بدهي خود اقدام تا برق واحدهاي صنعتي و تجاري آن ها نيز قطع نشود.


آخرين خبر کهگيلويه و بويراحمد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today