برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۶ مرکز غیر مجاز مداخله‌گر درمان در مهاباد پلمب شدند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
۶ مرکز غیر مجاز مداخله‌گر درمان در مهاباد پلمب شدند

باشگاه خبرنگاران/ مدير شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: ۶ واحد به عنوان مراکز متخلف و غير مجاز مداخله گر درمان با حکم مراجع قضايي در اين شهرستان تعطيل شدند.

بهاء الدين حسيني، مدير شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار کرد: در راستاي اجراي طرح تشديد برخورد با مراکز غيرمجاز مداخله کننده در امر درمان، پنج واحد دندانسازي و دندانپزشکي و يک واحد ماساژ درماني غير مجاز به اتهام ايجاد واحد فاقد مجوز و نداشتن پروانه کسب از ادامه فعاليت خود منع و پلمب شدند.
وي افزود: در اين پنج واحد دندانپزشکي و يک واحد ماساژ درماني افرادي بدون صلاحيت و داشتن مدارک دانشگاهي معتبر مشغول به فعاليت بودند و علاوه بر آن افراد غير مجاز فاقد پروانه را بکارگيري کرده بودند.
حسيني اضافه کرد: حفظ سلامت و امنيت عموم شهروندان مهابادي جزو وظايف ذاتي شبکه بهداشت و درمان مهاباد بوده و در اين قبيل موارد با متخلفان برخورد قانوني مي‌شود.
مدير شبکه بهداشت و درمان مهاباد همچنين از شهروندان خواست در انتخاب مراکز درماني دقت لازم را به کار برده و از مراجعه به واحد‌هاي فاقد مجوز فعاليت اجتناب کرده و در صورت مشاهده فعاليت غير قانوني اين گونه مراکز مراتب را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترين زمان کارشناسان اقدامات لازم را انجام دهند.

آخرين خبر آذربايجان غربي در اينستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today