برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مصاحبه تکان‌دهنده با برادر راننده اسنپ کرمانشاهی

منبع
رکنا
بروزرسانی

رکنا/ زورگيران خشن به راننده اسنپ کرمانشاهي حمله کرده و او را به شدت مجروح کردند.

راننده اسنپ کرمانشاهي مورد حمله زورگيران خشن قرار گرفت و به شدت مجروح شد.
اين راننده جوان که حجت قاسمي نام دارد از فعالان عرصه هنر فيلمسازي است که مورد حمله سارقان زورگير با سلاح سرد و شوکر قرار گرفت.
اين راننده اسنپ جوان بعد از رساندن سه مسافر به مقصد ناگهان مورد هجمه آنها قرار گرفت و در حالي که سه زورگير جوان قصد داشتند با وارد کردن ضربات چاقو، راننده اسنپ کرمانشاهي را وادار کنند که ماشين خود را تسليم زورگيران کند، اما مقاومت او سارقان را منصرف کرد و بعد از سرقت گوشي و کيف پول راننده اسنپ از مهلکه گريختند.
صداي مبهم حجت قاسمي در تماس تلفني با خانواده اش در نيمه شب 25 خرداد ماه، خبر از يک حادثه دلخراش داشت.

مدتي بود که کرونا کار و کاسبي فيلمسازان را کساد کرده بود و حجت قاسمي هم از اين قاعده مستثني نبود.براي همين در اسنپ مشغول به کار شده بود تا بتواند امرار معاش کند.

زورگيران راننده اسنپ کرمانشاهي را چاقو چاقو کردند
برادر حجت قاسمي در توضيح جزئيات ماجراي حمله زورگيران به برادرش مي گويد: «نيمه شب بود که تلفن خانه به صدا در آمد و برادرم با صداي مبهم و بريده بريده به من گفت به کلانتري الهيه کرمانشاه بروم. خيلي نگران شدم و سريع خودم را به کلانتري رساندم که به من گفتند برادرم به بيمارستان منتقل شده است.به بيمارستان رفتيم و برادرم را با سر و صورت خوني و جراحات خيلي شديد ديدم. به قدري جراحات او شديد بود که به سختي حرف مي زد و در تکلم مشکل شديد داشت. در ميان همان حرف هاي بريده بريده اش فهميدم سه سارق زورگير به او حمله کرده بودند و او را ضربات چاقو به اين روز در آورده بودند.»

مسافران اسنپ، زورگيران خشن از آب در آمدند
برادر حجت قاسمي در ادامه گفت: «برادر من راننده اسنپ بود و آن شب سه مرد جوان به عنوان مسافر سوار ماشين او شده بودند. اما همين که به مقصد رسيدند ناگهان با ضربات چاقو و شوکر به او حمله کرده و قصد داشتند او را وادار کنند که ماشينش را رها کند تا ماشين را سرقت کند. اما برادر من مقاومت کرده بود و اهالي محل سر رسيده بودند. سارقان هم با سرقت گوشي موبايل و کيف برادرم از مهلکه گريخته بودند.»
وي در ادامه گفت: «با پشتيباني اسنپ تماس گرفتيم و از آنها درخواست کرديم در پيگيري اين ماجرا به ما کمک کنند. استفاده زورگيران از شوکر باعث شده که برادرم مشکل شديدي در تکلم پيدا کند. پشت سرش بخيه خورده و صورتش هم بايد بخيه بخورد. او 40 سال دارد و پدر دو فرزند است و براي تامين هزينه هاي معيشتي در اسنپ کار مي کرد.»

آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today