logo

افزایش بستری بیماران کرونا در جنوب غرب خوزستان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
افزایش بستری بیماران کرونا در جنوب غرب خوزستان

ايسنا/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي آبادان از روند افزايشي آمار بستري بيماران مبتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

شکرالله سلمان‌زاده، رئيس دانشگاه علوم پزشکي آبادان اظهار کرد: طي ۲۴ ساعت گذشته از ۲۶۳ نمونه گرفته‌شده در جنوب غرب خوزستان، ۱۲۱ مورد جديد مثبت قطعي ابتلا به کرونا داشته‌ايم که ۵۵ نفر مربوط به آبادان، ۴۱ نفر مربوط به خرمشهر و ۲۵ نفر مربوط به شادگان بوده‌اند.
وي افزود: از اين ۱۲۱ مورد مثبت جديد، ۱۰۳ نفر موارد سرپايي ابتلا هستند.
سلمان‌زاده با اشاره به روند افزايشي بستري بيماران کرونا در بيمارستان‌هاي جنوب غرب خوزستان گفت: روز گذشته ۴۱ نفر بستري و ۲۸ نفر نيز بهبود يافتند و از بيمارستان ترخيص شدند. متاسفانه دو مورد فوتي شامل يک نفر از آبادان و يک نفر از خرمشهر داشتيم. در حال حاضر کل موارد مثبت بستري در بيمارستان‌هاي جنوب غرب خوزستان ۲۰۹ نفر هستند.
وي بيان کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپايي در مجموعه دانشگاه علوم پزشکي آبادان از ابتداي اپيدمي تاکنون ۱۹۲ هزار و ۹۶۰ مورد بوده که ۱۲۱ هزار و ۶۶ نفر از اين تعداد بستري و ۹ هزار و ۷۶۶ نفر پس از دريافت خدمات و بهبودي از بيمارستان‌ها ترخيص شده‌اند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي آبادان افزود: از اين تعداد مراجعات به مراکز نمونه‌گيري تا امروز تست ۳۳ هزار و ۶۴۰ مورد از مراجعه‌کنندگان مثبت بوده است که ۱۵ هزار و ۷۳۷ نفر از اين تعداد مربوط به آبادان، ۱۰ هزار و ۴۵۸ نفر مربوط به خرمشهر و ۷ هزار و ۴۴۵ نفر مربوط به شادگان بوده‌اند.


آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today