برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان فارس

منبع
شبستان
بروزرسانی
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان فارس

شبستان/ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکي شيراز گفت: در ۲۴ گذشته، ۲ بيمار مبتلا به کرونا در فارس فوت کردند و آمار فوتي هاي فارس به چهار هزار و ۷۳۲ نفر رسيد.

عبدالرسول همتي، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکي شيراز امروز (جمعه 28 خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرين آمار کرونا در فارس بيان داشت: با انجام تست هاي تشخيصي کرونا در استان فارس از ابتداي شيوع کرونا، آمار قطعي مبتلايان به 286 هزار و 892 نفر اعلام شده است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکي شيراز افزود: در 24 گذشته، 2 بيمار مبتلا به کرونا در فارس فوت کردند و آمار فوتي هاي فارس به چهار هزار و 732 نفر رسيد.
همتي اعلام کرد: از يک هزار و 70 بيمار مبتلا به کرونا که در بيمارستان هاي استان فارس بستري هستند حال 125 نفر وخيم است و در بخش مراقبت هاي ويژه بستري شده اند.
اين مقام مسئول با اشاره به آمار بهبوديافتگان کرونا در استان عنوان کرد: از ابتداي شيوع کرونا 261 هزار و 71 نفر در فارس از بيمارستان ها ترخيص و يا از ايزوله خانگي خارج شده اند.

معاون بهداشت اين دانشگاه تصريح کرد: رعايت جدي تر اصول بهداشتي نظير استفاده مداوم از ماسک، رعايت فاصله فيزيکي از ديگران و ضدعفوني و شستشوي مرتب دست ها بهترين راه مقابله با کرونا است.
همتي با دعوت از مردم براي حضور پرشور در انتخابات اعلام کرد: با توجه به در پيش داشتن انتخابات و لزوم مشارکت و حضور پرشور مردم در انتخابات روز جمعه 28 خرداد، تمهيدات گسترده اي از طرف وزارت کشور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي صورت گرفته تا مردم با اطمينان خاطر بيشتري در پاي صندوق هاي راي با رعايت کامل پروتکل هاي بهداشتي حضور يابند.

آخرين خبر فارس در اينستاگرام :
https://instagram.com/fars.online