برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اختصاص ۶ صندوق سیار در تبریز برای حضور و شرکت بیماران کرونایی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اختصاص ۶ صندوق سیار در تبریز برای حضور و شرکت بیماران کرونایی

ايسنا/ دبير ستاد انتخابات آذربايجان شرقي گفت: صندوق‌هاي سيار براي حضور و شرکت بيماران کوويد 19 در انتخابات در سطح استان اختصاص داده شده و بيماران کرونايي مي‌توانند با تمهيدات خاصي که از سوي وزارت بهداشت و درمان پيش بيني شده است در انتخابات شرکت مي‌کنند.

مرتضي محمدزاده، دبير ستاد انتخابات آذربايجان شرقي اظهار کرد: از مردم غيور استان تشکر و قدرداني مي کنم که افتخاري ديگري در دفتر نظام جمهور اسلامي ايران ثبت کرده‌اند و با حضور پرشکور در پاي صندوق‌هاي راي نشان دادند که پاينبد نظام هستند.
وي با بيان اين‌که تمامي شعب اخذ راي در استان به صورت تمام وقت فعاليت مي‌کنند، ادامه داد: از بابت وقفه‌اي که صبح امروز در آغاز راي‌گيري صندوق‌هاي شوراي شهر در برخي شعب شهر تبريز رخ داده است، عذرخواهي مي‌کنيم؛ خوشبختانه اين موضوع در حال حاضر رفع شده است.
محمدزاده متذکر شد: از اعضاي محترم شعبات اخذ راي در سطح استان درخواست مي‌شود تا راديو، تلويزيون و فضاي مجازي همراه خود داشته و به اطلاعيه‌هايي که به صورت فوري از طرف ستاد انتخابات صادر مي شود، اهتمام داشته باشند.
دبير ستاد انتخابات آذربايجان شرقي افزود: همچنين در صورت اين‌که واجدين شرايط کارت ملي همراه خود نداشته باشند، صرفا با ارائه شناسنامه مي توانند در انتخابات شرکت کنند.
وي خاطرنشان کرد: 6 شعبه سيار در سطح تبريز مستقر بوده که به تمامي بيمارستان‌هاي سطح شهر مراجعه مي‌کنند و تمامي بيماران مي‌توانند با ارائه شناسنامه در انتخابات شرکت کنند.

آخرين خبر آذربايجان شرقي در اينستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today