برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۲۰ درصد زنجانی‌ها تاکنون رأی داده‌اند؛ فقط ۲۰ شعبه مشکل داشت

منبع
فارس
بروزرسانی
۲۰ درصد زنجانی‌ها تاکنون رأی داده‌اند؛ فقط ۲۰ شعبه مشکل داشت

فارس/ مديرکل سياسي و انتخاباتي استانداري زنجان گفت: تاکنون ۲۰ درصد از زنجاني‌هاي واجد شرايط در انتخابات شرکت کرده‌اند.

سعيد صفري، مديرکل سياسي و انتخاباتي استانداري زنجان اظهار کرد: در اين انتخابات به لحاظ پايداري و همه‌گيري کرونا يکي از اقدامات زيرساختي افزايش شعب اخذ راي بوده است.
مديرکل سياسي و انتخاباتي استانداري زنجان با اشاره به اينکه امسال تعداد شعب اخذ رأي به بالاي يک هزار مورد رسيده است، افزود: در اين شعب مجموعا ۷۲۷ ثبت نامي داشتيم که تعداد آنها به ۵۶۲ نفر رسيده و آگهي شده‌است که در سطح ۲۱ شهر به رقابت مي‌پردازند و در روستاها نيز ۴ هزار و ۲۱۷ نفر توسط بخشداران آگهي شده است.
وي ادامه داد: در روزهاي اخير ما شاهد انصراف قابل توحه کانديداها در روستاها بوديم که در يکي از روستاها اگر يک نفر ديگر انصراف مي‌داد، آن روستا از حد نصاب مي‌افتاد.
مديرکل سياسي و انتخاباتي استانداري زنجان درباره تعرفه نيز گفت: تعرفه و صندوق اعلام نياز شده است و طبق رقم اعلام شده حتي ۲۰ درصد تعرفه بيشتر درخواست شده است.
وي درباره مشکلات دستگاه هاي راي گيري نيز گفت: برگزاري الکترونيک انتخابات يک تجربه جديد بود و به همين خاطر مشکلات پيش‌بيني مي‌شد.
صفري تصريح کرد: براي بي‌عيب و نقص برگزار کردن انتخابات به اين شکل نيازمند تجربه بوديم که بايد اينقدر اين موضوع تکرار شود تا انتخابات بي‌عيب برگزار شود.


آخرين خبر زنجان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today