برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کشف محموله سنگین قاچاق در آب‌های جنوبی کشور

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
کشف محموله سنگین قاچاق در آب‌های جنوبی کشور

صدا و سيما/ فرمانده مرزباني نيروي انتظامي از موفقيت مرزبانان و کشف ۹۰۰ ميليارد ريال کالاي سنگين قاچاق در بندر گناوه خبر داد.

سردار احمدعلي گودرزي، فرمانده مرزباني نيروي انتظامي اظهار کرد: با هدف تأمين امنيت مرز‌هاي کشور در ايام انتخابات، قرارگاه تاکتيکي مقداد فرماندهي مرزباني ناجا به منظور رصد، کنترل و مديريت مرز‌ها آغاز به کار کرد و با اشراف اطلاعاتي و عملياتي اين قرارگاه، مرزبانان پايگاه درياباني گناوه موفق شدند يک فروند شناور دوبه حامل کالاي قاچاق را که به سمت آب‌هاي انحصاري جمهوري اسلامي ايران در حال حرکت بود، توقيف کنند.
وي افزود: مرزبانان جان برکف مرزباني پس از توقيف شناور و با هماهنگي با مقام قضايي در بررسي فني از شناور مقادير قابل توجهي کالاي قاچاق شامل ۱۴ هزار و ۶۴۳ هزار لوازم يدکي خودروي سنگين(کابين کامل، ترمولينگ، صندوق لوازم يدکي، صفحه کلاچ)، پنج دستگاه ديزل ژنراتور با متعلقات، ظروف آزمايشگاهي و ۳۴ هزار و ۴۴۰ عدد اسباب بازي را که با هدف عرضه در بازار داخلي کشور بارگيري شده بود را کشف کردند.
فرمانده مرزباني ناجا با اشاره به اقتدار مرزبانان در اين عمليات و دستگيري هفت نفر قاچاقچي، تصريح کرد: ارزش ريالي محموله کشف شده، ۹۰۰ ريال برآورده شده است که پس از گذراندن مراحل قانوني، تحويل مراجع ذي صلاح شد.
گودرزي خاطرنشان کرد: تلاش فرماندهي مرزباني نيروي انتظامي در جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادي با تمام توان ادامه دارد و با مخلان پديده شوم قاچاق برخورد قاطعانه خواهد شد.

آخرين خبر بوشهر در اينستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar