برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اعضای شورای شهر گرمه مشخص شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
اعضای شورای شهر گرمه مشخص شدند

ايرنا/ فرماندار گرمه گفت: اعضاي دوره ششم شوراي اسلامي در سه شهر اين شهرستان خراسان شمالي با آراي مردم انتخاب و مشخص شدند.

عليرضا گل حسني، فرماندار گرمه اظهار کرد: در شهر گرمه، پوران شکاريان با هزار و ۵۴۸ راي، زينب حسيني با هزار و ۵۳۱ راي، تقي يعقوي با هزار و ۵۰۱ راي، شيرالله اسدي با هزار و ۴۵۵ راي، محمدعلي نجاري با هزار و ۳۴۷ راي نفرات اول تا پنجم شوراي شهر شدند.
وي افزود: در اين شهر علي بداغي، عباس محموديان و حميد هدايتي فرد به عنوان اعضاي علي البدل اين پارلمان محلي انتخاب شده اند.
فرماندار گرمه بيان کرد: در شهر ايور هم رضا طالبي ايور، حسن غلامي و محمدمهدي عباسي، حسين شيخ زاده و حامد حاج طالبي به ترتيب بيشترين آراي مردم را به خود اختصاص داده‌اند.
گل حسني خاطرنشان کرد: در شهر درق هم محمود اربابي، نعمت حسن زاده، علي نوروزي، عباسعلي محمدزاده و موسي ميرزايي توانسته اند به ترتيب، بيشترين آرا را براي کسب کرسي پارلمان محلي اين شهر کسب کنند. 
وي با بيان اينکه در شهرستان گرمه، بيش از ۱۹ هزار نفر واجد شرايط راي دادن بودند که ۷۴.۲۵ درصد از اين تعداد در انتخابات مشارکت کردند، گفت: ۱۴ هزار و ۲۴۰ نفر در اين شهرستان پاي صندوق هاي راي حاضر شده و در اين رويداد سياسي مشارکت کردند.  
فرماندار گرمه اظهار کرد: اين شهرستان، بيشترين مشارکت انتخاباتي خراسان شمالي را روز ۲۸ خردادماه به خود اختصاص داد.  

آخرين خبر خراسان شمالي در اينستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today