برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

محدودیت تردد در استان اردبیل تا ۴ مرداد برقرار است

منبع
ايسنا
بروزرسانی
محدودیت تردد در استان اردبیل تا ۴ مرداد برقرار است

ايسنا/ فرمانده پليس راه استان اردبيل گفت: محدوديت تردد در استان اردبيل تا هفت صبح روز چهارم مردادماه برقرار است.

سيدمحمد صفوي، فرمانده پليس راه استان اردبيل اظهار کرد: با توجه به افزايش سفرها در ايام تعطيلات عيد قربان با تصميم ستاد کرونا محدوديت‌هاي ترددي در سطح استان با قوت و قدرت اجرايي مي‌شود.
وي تصريح کرد: بر اساس اين تصميم در شش نقطه ورودي به استان اردبيل محدوديت ورود به استان در نظر گرفته شده و به هيچ مسافر و گردشگري اجازه ورود به محدوده استان اردبيل داده نمي‌شود.
فرمانده پليس راه استان اردبيل گفت: از محورهاي اردبيل – مشگين‌شهر، اردبيل – سرچم، اردبيل – آستارا، اردبيل – اسالم و اردبيل – سراب ترددها به صورت دقيق کنترل شده و به پلاک‌هاي غيربومي اجازه ورود به محدوده استان اردبيل و شهر قرمز رنگ آن داده نمي‌شود.
صفوي افزود: در نقطه مقابل امکان خروج خودروها از محدوده استان به ساير مناطق نيز داده نمي‌شود که اين محدوديت‌ها از عصر ديروز آغاز شده و تا چهار مردادماه ادامه خواهد داشت.
وي در بخش ديگري از سخنان خود خاطر نشان کرد: تمامي تصميمات ستاد کرونا لازم‌الاجراست و ما در ورودي شهر اردبيل اعمال محدوديت‌هاي بيشتري را شاهد هستيم و به دليل قرار گرفتن اردبيل در بين شهرهاي قرمز کرونايي امکان تردد در اين شهر ممنوع است.
صفوي اضافه کرد: چنانچه رانندگان به اين قوانين گردن ننهند با جريمه سنگين روبه‌رو خواهند شد که براي شهرهاي قرمز تا يک ميليون تومان و شهرهاي نارنجي تا 500 هزار تومان اعمال جريمه در دستور کار است.
وي در مورد تردد خودروهاي غيربومي که پيش از اين وارد اردبيل شده‌اند نيز بيان کرد: اين خودروها مشمول جريمه يک ميليوني و 500 هزار توماني قرار نمي‌گيرند اما بهتر است از تردد در سطح شهر جلوگيري کنند چرا که امکان جريمه آنها در داخل شهر وجود دارد.
صفوي ادامه داد: براي ساير رانندگان که در جاده‌هاي استان تردد مي‌کنند در اين ايام استدعا داريم تا ضمن رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي از سبقت و سرعت غيرمجاز بکاهند تا ايمني ترددها را در جاده‌هاي استان اردبيل شاهد باشيم.

 

آخرين خبر اردبيل در اينستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today