برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بستری ۶۵۰ بیمار با علایم تنفسی در بیمارستان‌های همدان

منبع
فارس
بروزرسانی
بستری ۶۵۰ بیمار با علایم تنفسی در بیمارستان‌های همدان

فارس/ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکي همدان از بستري ۶۵۰ بيمار با علايم تنفسي طي ۲۴ ساعت اخير در بيمارستان‌هاي استان خبر داد.

ابراهيم جليلي، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکي همدان با اشاره به وضعبت بيمارستان‌هاي استان از لحاظ بيماري کرونا اظهار کرد: متاسفانه روند مراجعات بيماران با شيب ملايمي رو به افزايش است.
وي با اشاره به اينکه کشور وارد پيک پنجم شده و همدان را هم در برمي‌گيرد گفت: خوشبختانه فعلا مشکل خاصي از لحاظ تعداد تخت، دارو و تجهيزات به ويژه دستگاه اکسيژن نداريم اما روند افزايشي بيماران نگران کننده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکي همدان از بستري ۶۵۰ بيمار با علايم تنفسي در بيمارستان‌هاي استان خبر داد و افزود: به اين ميزان هم مراجعات سرپايي بيماران را شاهد هستيم.
وي با بيان اينکه مسافرت‌ها و دورهمي‌ها باعث افزايش ابتلا به کرونا شده است خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک کمتر شده و مهماني‌هاي خانوادگي افزايش يافته که از عوامل درگيري اين بيماري هستند.
جليلي با اشاره به اينکه شيوع بيماري دلتا در کشور در اين روند تاثير داشته است افزود: در پيک پنجم بيماري کرونا کشور درگير بيماري "کرونا دلتا" شده که در همدان نيز شاهد شيوع اين بيماري هستيم.
وي با تاکيد به اينکه همچنان مردم پروتکل‌هاي بهداشتي را رعايت کنند و دورهمي و مسافرت نداشته باشند و استفاده از ماسک و شستن مداوم دست‌ها در برنامه باشد تا بتوان اين روند را مديريت کرد و هفته‌هاي آتي کمتر شاهد مبتلايان بود گفت: اميدواريم با افزايش واکسيناسيون از پيک‌هاي بعدي کرونا جلوگيري کنيم.


آخرين خبر همدان در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today