برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۲۰ دلال تعیین‌کننده قیمت سیمان در بازار هستند

منبع
مهر
بروزرسانی
۲۰ دلال تعیین‌کننده قیمت سیمان در بازار هستند

مهر/ نماينده مردم اردبيل گفت: عليرغم اينکه توليد سيمان بيش از نياز داخلي است اما دلالان در بازار قيمت سيمان را تعيين مي‌کنند و بايد اين موضوع در مجلس رسيدگي شود.

صديف بدري، نماينده مردم اردبيل در مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني امروز مجلس شوراي اسلامي طي تذکري شفاهي، گفت: در حال حاضر ۳۰۰ طرح در اولويت اعلام وصول از سوي هيئت رئيسه مجلس است و لازم است هيئت رئيسه اولويت هاي کشور را در دستور رسيدگي در صحن علني مجلس قرار دهد.
وي با انتقاد از گراني‌هاي اخير، اظهار کرد: هر روز شاهد افزايش قيمت کالاهاي اساسي هستيم و گراني ها به سيمان و ميلگرد هم رسيده است. قيمت سيمان به کيسه اي بيش از ۱۰۰ هزار تومان رسيده است و حتما بايد اين موضوع در دستور مجلس قرار گيرد. همچنين قيمت ميوه هم بسيار گران شده است و مردم نمي توانند بيشتر از نيم کيلو ميوه بخرند.
نماينده مردم اردبيل در مجلس تصريح کرد: توليد سيمان بيش از نياز داخلي است و مشخص نيست چرا سيمان گران مي شود اما مطابق با اظهارات مسئولان ذيربط ۲۰ نفر دلال در بازار قيمت سيمان را تعيين مي کنند.
بدري در ادامه با تأکيد بر ضرورت حل مشکل آب کشور خاطرنشان کرد: ممکن است مسائل خوزستان در استان هاي ديگر نيز اتفاق بيفتد و بر اين اساس بايد فکر جدي براي حل مشکل آب کرد.
وي گفت: لازم است مرکز پژوهش هاي مجلس با استفاده از ظرفيت هاي داخلي و کمک از کارشناسان داخلي، مطالعات دقيقي در اين باره داشته باشد و مسئله انتقال آب از درياي خزر به درياي عمان و خليج فارس با احداث کانال ويژه مورد ارزيابي جدي قرار گيرد.

آخرين خبر اردبيل در اينستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today