برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آتش‌نشانان همدان ۳ نفر را از عمق چاه ۴۰متری نجات دادند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
آتش‌نشانان همدان ۳ نفر را از عمق چاه ۴۰متری نجات دادند

باشگاه خبرنگاران/ سرپرست سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهر همدان گفت: آتش نشانان همدان سه نفر را که در حال حفر چاه در عمق ۴۰ متري گرفتار شده بودند، نجات دادند.

سيدصادق پورسينا، سرپرست سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهر همدان اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۲۱ دقيقه چهارشنبه ۲۴ شهريور سامانه ۱۲۵ همدان با دريافت خبري مبني بر گرفتار شدن يک مقني درون چاه ۲ اکيپ عملياتي از ايستگاه‌هاي مرکز و بهشت را به محل حادثه اعزام کرد.
او با بيان اينکه آتش نشانان به سرعت در محل حادثه واقع در شهرک صنعتي الوند اعزام شدند افزود: ۲ نفر به علت سقوط سطل محتوي خاک و سنگ روي سرشان در چاه مصدوم شده بودند و فرد سوم نيز براي نجات آنان وارد چاه شده بود که هر سه در عمق ۴۰ متري گرفتار شده اند.
سرپرست سازمان آتش نشاني شهر همدان ادامه داد: با مشاهده شرايط صحنه آتش نشانان بلافاصله عمليات نجات را آغاز کرده و در ابتدا با استفاده از تجهيزات تخصصي يکي از افراد گرفتار شده را از چاه خارج کردند.
پورسينا افزود: آتش نشانان با رعايت اصول ايمني وارد چاه شدند و با شيوه‌هاي تخصصي امداد و نجات ۲ نفر ديگر را که مصدوم و دچار افت هشياري و ناتواني حرکتي شده بودند در کمترين زمان از چاه خارج کردند.
او ادامه داد: پس از خارج کردن مصدومان و تحويل آنان به عوامل اورژانس، آتش نشانان براي ادامه خدمت به ايستگاه مبدا بازگشتند.
سرپرست سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهر همدان بيان کرد: اين عمليات با نظارت ميداني و همراهي سرپرست سازمان و رئيس ايستگاه مرکز انجام گرفت.
سازمان آتش نشاني شهر همدان داراي ۱۰ ايستگاه عملياتي فعال با ۲۰۱ نيروي عملياتي و اداري است که به صورت شبانه روزي و در سه شيفت کاري، آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.


آخرين خبر همدان در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today