برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
اقتصادی

آمار وزیر راه از ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آمار وزیر راه از ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن

ایرنا/ وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد، گفت: با احتساب زمین‌های روستایی، شهری و شهرهای جدید ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است.

"مهرداد بذرپاش" امروز دوشنبه در دومین روز همایش گروه‌های جهادی و مردمی ضمن تقدیر از بسیجیان فعال، اقدامات امام راحل را در به خروش آوردن مردم و پیروزی انقلاب اسلامی ستود و گفت: به خروش آوردن مردم، طرز تفکر متفاوت و داشتن روحیه رهبری اجتماعی می‌خواهد که امام راحل این ویژگی ارزنده را داشت.
وی، یکی از اهداف تشکیل بسیج سازندگی را ترغیب مردم و آوردن آنها به صحنه‌های مختلف اجتماعی عنوان کرد و گفت: شما بسیجیان می‌توانید با روحیه خود به وزارت راه و شهرسازی در ترغیب مردم به نوسازی مسکن کمک کنید.

بذرپاش گفت: کارهای زیادی در کشور در حال انجام است اما به نظر می‌رسد رضایت بخش نیست زیرا فناوری که باید استفاده شود به کار نمی‌رود و گروه‌های جهادی می‌توانند در سرعت دادن به این اقدامات نقش موثری داشته باشند.

امضای تفاهمنامه میان وزارت راه و شهرسازی و بسیج مستضعفین کشور

برپایه این گزارش،در حاشیه نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی (بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی) با مشارکت بسیج مستضعفین، تفاهمنامه همکاری میان "مهرداد بذرپاش" وزیر راه و شهرسازی و سردار "سلیمانی" فرمانده بسیج مستضعفین کشور امضا شد.

در ادامه سه تفاهم‌نامه همکاری جداگانه میان رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در زمینه نوسازی بافت‌های فرسوده، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در حوزه مسکن و معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حوزه راه‌های روستایی منعقد شد.
همچنین گواهینامه صلاحیت فنی به امین جمالی، گروه جهادی یاوران مکتب حاج قاسم و گروه جهادی شهید مهدی باکری که رتبه های اول راه و ابنیه فنی را کسب کردند، اهدا شد.
گفتنی است؛ در این مراسم از خانواده‌های شهید علی محمدی، شهید اسماعیل احمدی و شهید "روح الله عجمیان" تجلیل به عمل آمد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره