کدام کشورها ارزشمندترین برندها را دارند؟
ايسنا/ مؤسسه «برند فايننس» مؤسسهاي مستقل است که در زمينه مشاوره به سازمانها و شرکتهاي معتبر در جهت بالا بردن ارزش آنها با راهکارهاي مديريتي کمک ميکند. طبق تازهترين آمار اين مؤسسه، کشورهايي که ارزشمندترين برندها را در اختيار دارند، معرفي شده است. آمريکا با ارزش برند حدود ۲۶ تريليون دلار در رتبه نخست و کشورهاي چين و آلمان به ترتيب در رتبههاي دوم و سوم قرار دارند. برند ايراني در اين رتبهبندي با پنج پله نزول نسبت به سال ۲۰۱۷ و با ارزش ۲۳۴ ميليارد دلار در رتبه چهل و چهارم جهان قرار گرفته است.