تسنیم/ سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شرکتهای هواپیمایی ملزم به استرداد اضافه دریافتی مشتریان در ایام اربعین شدند.

به گزارش سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر الزام تمامی شرکت‌های هواپیمایی و ناوگان حمل‌ونقل ریلی و اتوبوسرانی به رعایت قیمتهای تعیین‌شده برای انتقال زائران محترم عتبات عالیات، با عنایت به این‌که طی هفته‌های گذشته بازرسان این سازمان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در فرآیند پایش و بررسی نحوه عملکرد شرکت‌های متولی حمل‌ونقل مسافری مراسم اربعین (هواپیمایی، ریلی و جاده‌ای) با انجام گشت‌های مشترک بازرسی با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط تعدادی از واحدهای متخلف را شناسایی و پس از تشکیل پرونده تخلف به ادارات کل تعزیرات حکومتی معرفی نموده‌اند.
لذا در تداوم اجرای طرح ویژه نظارتی اربعین، هموطنان عزیزی که حقوق آنان در زمان تهیه بلیط (بلیط هواپیما طی بازه زمانی دوم تا دوازدهم، بلیط اتوبوس طی بازه زمانی یکم تا سیزدهم آبان ماه و بلیط قطار طی بازه زمانی بیست و هفت مهر لغایت سیزدهم آبان ماه) تضییع [شده] و در معرض گرانفروشی خدمات ارائه‌شده قرار گرفته‌اند، کمافی‌السابق می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن 124 و یا مراجعه حضوری و اینترنتی به ستادهای خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌های محل اقامت، طرح شکایت نموده تا در اسرع وقت مورد رسیدگی و اقدام واقع گردد. بدیهی است در صورت احراز تخلف اضافه دریافتی‌ها مسترد خواهد شد.

ضمناً اهم نرخ‌های مصوب و تعیین‌شده برای سهولت در دسترسی به‌قرار زیر است:


ما را در کانال «آخرین خبر» دنبال کنید