نامه اعتراضی وبسایتهای فروش بلیت به "رجاء"
تسنيم/ وبسايتهاي فروش بليت قطار در نامهاي به شرکت حملونقل ريلي رجاء خواستار رسيدگي به قطعيهاي مکرر و روزانه پيشفروش بليت قطارهاي نوروزي شدند. در اين نامه که رونوشتي از آن به مديرکل امور مسافري راهآهن جمهوري اسلامي ايران ارسال شده، آمده است؛ « احتراما همانطور که مستحضريد متاسفانه پس از آغاز پيش فروش بليتهاي نوروزي، وبسايتهاي فروش بليت قطارها باقطعيهاي مکرر و روزانه مواجه شده و تماسهاي بسياري مبني بر شکايت کاربران به دليل اختلال در سيستم فروش دريات مي شود. اين در حالي ست که در اکثر اين ساعات دفاتر حضوري آژانسهاي مسافرتي و سايت اينترنتي رجا در حال فعاليت بودهاند. اين بدان معناست که اولا اعتماد کاربران به وبسرويسهاي فعال در اين بازار به مرور از بين ميرود و ثانيا هزينههايي که براي بازرايابي و جذب مشتريان به صورت در حال انجام است، هدر ميرود.لذا علاوه بر محقق نشدن فروش پيشبيني شده خسارت زيادي نيز از محل هزينههاي جاري اين شرکتها به آنها تحميل مي شود. با توجه به مسئوليت آن شرکت در تامين زيرساختها به اين وسيله درخواست ميشود که ضمن پيگيري و بررسي علل وقوع اين مشکلات و روشهاي جلوگيري از آن و اعلام نتيجه راهکاري براي جبران خسارت وارده اعلام کنيد.