برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
اقتصادی

مواردی که برای واریز یارانه باید پیگیری کرد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
مواردی که برای واریز یارانه باید پیگیری کرد
تسنيم/ ستاد اجرايي تبصره ۱۴در اطلاعيه اي اعلام کرد چنانچه تاکنون يارانه خانوار شما واريز نشده و پيامک نيز دريافت نکرده‌ايد، از مراجعه به ادارات، دفاتر پيشخوان ستاد اجرايي تبصره 14 در اطلاعيه‌اي اعلام کرد: چنانچه تاکنون يارانه خانوار شما واريز نشده و پيامک نيز دريافت نکرده‌ايد، از مراجعه به ادارات، دفاتر پيشخوان خدمات دولت و پليس + 10 خودداري کنيد. در اين اطلاعيه آمده است: ممکن است شما مشمول دريافت يارانه باشيد، ولي به يکي از دلايل زير يارانه به حساب سرپرست خانوار واريز نشده است: - تغيير يا فوت سرپرست خانوار - اختلال در حساب بانکي واريز يارانه نظير مسدود شدن و يا تغيير شماره حساب - تاخير در انتقال يارانه به حساب سرپرست خانوار توسط بانک چنانچه پيامک حذف را دريافت ننموديد و يا براي اعلام نقطه نظرات در خصوص نحوه همکاري دفاتر پيشخوان خدمات دولت، با شماره 6369-021 تماس حاصل فرماييد. بنابر اين گزارش، سرپرستان خانواري که يارانه آنها قطع شده، بايد منتظر دريافت پيامکي با سرشماره «يارانه» با متن «خانوار شما مشمول حذف دريافت يارانه نقدي است» باشند. اين سرپرستان خانوار در صورتي که به قطع يارانه نقدي خود معترض هستند، بايد پس از دريافت اين پيامک، با کارت شناسايي معتبر به دفاتر پيشخوان دولت مراجعه کنند و پيامک دريافتي را ارائه دهند. پس از مراجعه به دفتر پيشخوان و ثبت اعتراض، «کد رهگيري» به سرپرست خانوار پيامک مي‌شود و پس از آن بايد به سايت ثبت درخواست رسيدگي برقراري مجدد يارانه نقدي به نشاني yaraneh10.mcls.gov.ir مراجعه و با وارد کردن کد ملي سرپرست خانوار و کد رهگيري دريافت شده از دفتر پيشخوان اعتراض خود را ثبت کنند. ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره