ایرنا/ سایپا، پارس‌خودرو، زامیاد و سایپادیزل شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا که صاحب برند خودروسازی هستند با پیوستن به پویش بین‌المللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، به طور موقت نشان‌های تجاری خود را تغییر دادند.

این شرکت‌ها با ایجاد فاصله در لوگوهای جدید خود سعی کرده‌اند لزوم رعایت فاصله اجتماعی را در دوران شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید-۱۹ یادآوری کنند.

این اقدام کمپینی است بین‌المللی که خودروسازانی نظیر آئودی، هیوندایی، مرسدس و ... پیشگام آن بوده‌اند.
تاکنون بیش از یک میلیون و ۳۵۳ هزار نفر در سراسر جهان به این بیماری ویروسی مبتلا شده و نزدیک به ۷۶ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

#باهم_شکستش_می‌دهیم
ما را در کانال «آخرین خبر» دنبال کنید