نماد آخرین خبر

سامانه کارگزاری آگاه به وضع پایدار برگشت

منبع
فارس
بروزرسانی
سامانه کارگزاری آگاه به وضع پایدار برگشت
فارس/ مدير عامل کارگزاري آگاه گفت: با تلاش همکاران فني وضعيت سامانه معاملات کارگزاري آگاه به وضع پايدار برگشت. بعد از حادثه غيرمترقبه که چهارشنبه 4 تيرماه 99 در سامانه معاملات کارگزاري آگاه که روز عرضه اوليه سهام سرمايه‌گذاري پويا بود، روي داد، سامانه‌هاي برخط اين کارگزاري دچار مشکل شده و تعدادي از مشتريان اين کارگزاري با مشکل روبرو شدند. در اين زمينه تعداد 26 هزار و 324 نفر از مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت عنوان «به مشکلات مشتريان کارگزاري آگاه رسيدگي شود» و نيز تعداد 128 نفر با ثبت عنوان «کارگزاري آگاه سيستم نرم افزاري خود را ارتقاء دهد» خواستار پيگيري خبرنگار فارس و پاسخ مسئولان مربوطه شدند. خبرنگار ما در اين زمينه امروز هم با محمدرضا سرافراز يزدي تماس گرفت که وي گفت: ما همچنان مشغول رفع مشکلات هستيم، اما اين خبر را بگويم، سامانه‌هاي معاملات کارگزاري آگاه به وضعيت پايدار رسيده و تعداد مشتريان و تعداد تقاضاها براي خريد و فروش به اندازه شرايط قبل از حادثه رسيده و تقريبا وضعيت پايدار شده است. وي در عين حال گفت: برخي از مشکلات ريز وجود دارد که به مرور و در طي انجام کار به وسيله متخصصان داخلي رفع مي‌شود. مديرعامل کارگزاري آگاه در مورد سوال برخي مشتريان که چرا نمي‌توان با سامانه‌هاي داراي فيلترشکن وارد سامانه معاملات آگاه شويم، افزود: نرم افزار وي پي ان يا فيلتر شکن براي هيچ کارگزاري داخلي استفاده نمي‌شود، زيرا دليلي ندارد که يک سامانه داخلي که با اينترنت معمولي در دسترس است و نيازي به فيلتر شکن نيست، چون استفاده از فيلترشکن قانوني نيست و هر کس مي‌تواند با دسترسي آي پي مشخص وارد سامانه شود. سرافراز يزدي همچنين در مورد اينکه آيا نرم افزار سامانه معاملات موبايلي در دسترس قرار گرفته، گفت: از ديروز و امروز هم نرم افزار موبايلي معاملات کارگزاري آگاه راه افتاده که البته يک مشکل فني کوچکي داشت که ظرف امروز و فردا حل مي‌شود. امروز شرايط خيلي خوبي بود و به شرايط قبل از بحران رسيديم. وي همچنين در مورد اينکه فردا عرضه اوليه سهام شرکت سيمان تامين است، مشتريان آگاه آيا با مشکل مواجه نمي‌شوند گفت: براي خريد عرضه اوليه سيمان تامين از روز قبل طبق روال امکاني فراهم کرده‌ايم که مشتريان بتوانند درخواست خود را به صورت آفلاين ارائه کنند و به محض اينکه ثبت تقاضا از ساعت 7:30 دقيقه چهارشنبه آغاز شود، تقاضاي آنها ثبت مي‌شود. مديرعامل کارگزاري آگاه همچنين در مورد جبران خسارت مشتريان کارگزاري آگاه گفت: بايد همه کساني که متقاضي جبران خسارت هستند، در سامانه اعلام شده باشگاه مشتريان آگاه ثبت نام کنند و پس از آن اقدام مي‌کنيم. سرافراز يزدي در پايان عنوان کرد: هم اکنون به وضعيت پايدار رسيده‌ايم و تعداد مشتريان و تقاضاي آنها به اندازه روزهاي قبل از حادثه رسيده است و مرتب سامانه‌ها را بهتر مي‌کنيم.
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره