برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
اقتصادی

۳۵ هزار بسته لوازم خانگی به زوج‌های جوان ارائه می شود

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
۳۵ هزار بسته لوازم خانگی به زوج‌های جوان ارائه می شود

صدا و سيما/ کامران کارگر از ارائه ۳۵ هزار بسته لوازم خانگي در قالب بسته حمايتي به زوج‌هاي جوان از مرداد ماه 99 خبر داد.


سرپرست دفتر برنامه ريزي، تامين، توزيع و تنظيم بازار وزارت صمت درباره اين بسته هاي حمايتي گفت: بنا بر تأکيدات سرپرست وزارت صمت مبني بر ضرورت حمايت از زوج‌هاي جوان در قالب عرضه بدون واسطه اقلام اصلي لوازم خانگي با قيمت مناسب، ستاد تنظيم بازار در نود و ششمين جلسه خود تصميم گرفت با همکاري توليدکنندگان توانمند صنعت لوازم خانگي کشور پنج قلم لوازم خانگي پر مصرف با نشان تجاري مشخص و با نرخ اقتصادي را در قالب بسته حمايتي در اختيار زوج‌هاي جوان کشور که تحت حمايت سازمان‌هايي مثل بهزيستي، کميته امداد، صندوق بازنشستگي کشوري و لشکري، تعاوني‌هاي کارگري و کارمندي هستند، قرار گيرد.

وي افزود: اين ۳۵ هزار بسته، شامل ۵ قلم کالاي اساسي از قبيل تلويزيون، اجاق گاز، ماشين لباسشويي، جاروبرقي و يخچال با قيمت مناسب حدود ۹ ميليون تومان از مرداد ماه سال جاري تا پايان سال به تفکيک بر اساس زمان و تاريخ ازدواج شأن و تاييديه سازمان‌هاي مربوطه در اختيار مزدوجين قرار خواهد گرفت.

سرپرست دفتر برنامه ريزي، تأمين، توزيع و تنظيم بازار وزارت صمت گفت: با توجه به اينکه قيمت اين کالاها معيشتي است بايد کد ملي و آدرس پستي مزدوج در زمان نصب با اطلاعات ثبت نامي تطابق داشته باشد.


وي افزود: در اين جلسه، مصوب شد فهرست افراد مشمول با ترتيبات تعيين شده به اين وزارتخانه ارائه تا در قالب تفاهم نامه موجود با شرکت‌هاي توليد لوازم خانگي اقلام مورد نياز افراد تأمين شود.

سرپرست دفتر برنامه ريزي، تأمين، توزيع و تنظيم بازار وزارت صمت ادامه داد: اين اقلام طبق توافقي که با واحدهاي توليدي صورت گرفته بايد بادوام، با کيفيت، با قيمت تمام شده و با حداقل سود به زوج‌هاي جوان عرضه شود.
به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar