برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
اقتصادی

روز آرام در بازار ارز

منبع
ايرنا
بروزرسانی
روز آرام در بازار ارز

ايرنا/ بازار ارز امروز (چهارشنبه) آرامش نسبي را شاهد بود و بهاي دلار و يورو نوسان قابل توجهي از خود نشان ندادند. بر اين اساس نرخ فروش دلار در صرافي‌هاي بانکي با قيمت ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان انجام شد.

در ادامه افزايش قيمت ارز طي دو روز گذشته، امروز (چهارشنبه، ۲۲ مرداد) ارزهاي عمده بازار شاهد افزايش اندک در بهاي خود بودند.
بهاي خريد و فروش هر دلار آمريکا در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقيقه امروز در صرافي‌هاي بانکي بدون افزايشي نسبت به روز گذشته به قيمت ۲۱ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته شد و با بهاي ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان نيز خريداري شد.

تابلوي صرافي‌هاي بانکي براي خريد و فروش يورو نيز امروز افزايش  ۱۷۰ توماني را نسبت به بهاي روز گذشته ثبت کردند. به اين ترتيب فروش يورو امروز در اين صرافي‌ها با قيمت ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان براي فروش و عدد ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان براي خريد هر يورو در اين صرافي‌ها ثبت شد.


 ارزيابي بازار غير رسمي ارز اما گوياي آن است که نرخ خريد و فروش دلار در اين بازار همچنان تمايلي براي افزايش قيمت ندارد و در حالي که در پايان روز گذشته دلار با قيمت حدود ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان معامله مي شد، امروز خريد و فروش دلار از حدود بهاي ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان آغاز شد و در حال حاضر در محدوده ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان معامله مي‌شود.

همچنين در سامانه سنا نيز در روز کاري قبل (۲۱ مرداد) براي فروش هر يورو مبلغ ميانگين ۲۵ هزار و ۷۳۸ تومان و براي فروش دلار نيز رقم ۲۱ هزار و ۳۸۷ تومان ثبت شده است.

از سوي ديگر در سامانه نيما طي در روز معاملاتي گذشته (۲۱ مرداد) فروش هر حواله يورو با ميانگين قيمت ۲۲ هزار و ۱۸۹ تومان انجام شد. فروش حواله دلار نيز با ميانگين قيمت ۱۸ هزار و ۷۸۶ تومان ثبت ش

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره