برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

افزایش ۴۰ درصدی ورشکستگی در نیویورک

منبع
دنياي اقتصاد
بروزرسانی
افزایش ۴۰ درصدی ورشکستگی در نیویورک

دنياي اقتصاد/شبکه بلومبرگ گزارش داد که ورشکستگي در نيويورک در زمان همه‌گيري ويروس کرونا در مقايسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزايش يافته است.
 
بلومبرگ سه شنبه شب افزود: شيوع ويروس کرونا تجارت در شهر نيويورک را زمين گير کرده و تقريبا ۶هزار کسب و کار در مدت شيوع کرونا در اين شهر تعطيل شده و درصد ورشکستگي در نيويورک نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزايش يافته است.
براساس اين گزارش، کرونا هم اکنون موجب بسته شدن کرکره فروشگاه‌هاي مناطق تجاري هر پنج بخش نيويورک شده است و شرايط در اين شهر بدتر نيز خواهد شد.
به نوشته بلومبرگ، از ۱۶ مارس تا ۲۷ سپتامبر (۲۶ اسفند تا ۶ مهر) بيش از ۶۰۰ کسب و کار فقط در مناطق جنوبي و شرقي نيويورک اعلام ورشکستگي کرده‌اند.

اداره خدمات تجارت‌هاي کوچک نيويورک نيز از ماه ژوئن (تير) از طرف مشاغل کوچک حدود ۳۵ هزار درخواست کمک دريافت کرده است.

سازمان غيرانتفاعي مشارکت براي شهر نيويورک همچنين پيش بيني مي‌کند که اين بيماري همه گير منجر به توقف دائمي حدود يک سوم ۲۳۰ هزار کسب و کار تجاري در نيويورک خواهد شد.
به دنبال شيوع ويروس کرونا در شهر نيويورک روز يکشنبه براي اولين بار پس از سه ماه شمار مبتلايان جديد به بيماري کرونا در نيويورک به بيش از يک هزار نفر رسيد.
آخرين بار در ماه ژوئن (خرداد) شمار مبتلايان کرونايي نيويورک به بيش از يک هزار نفر رسيد.
افزايش مبتلايان کرونا در نيويوک در حالي روند صعودي دارد که هنوز فصل آنفلونزا در اين شهر آغاز نشده و کارشناسان پيش از اين در مورد ادغام آنفلونزا با کرونا هشدار داده بودند.

آخرين آمار نشان مي‌دهد که تا بامداد چهارشنبه (۹ مهرماه ۹۹)  هفت ميليون و ۳۶۵ هزارو ۴۲۷ نفر در آمريکا به بيماري کرونا مبتلا شده و ۲۰۹ هزارو ۹۲۲ نفر نيز بر اثر اين بيماري فوت شده‌اند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره