logo
برگزیده
اقتصادی

سازمان صمت تهران: قیمت مرغ تا هفته آینده متعادل می‌شود

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
سازمان صمت تهران: قیمت مرغ تا هفته آینده متعادل می‌شود

باشگاه خبرنگاران/ معاون نظارت و بازرسي سازمان صمت در خصوص وضعيت بازار مرغ و تخلف گران‌فروشي در اين بخش گفت: مرغ با نرخ مصوب در ۲۵۰ ميدان تره‌بار عرضه مي‌شود و در صورت ادامه اين روند قيمت‌ها تا هفته آينده متعادل خواهد شد.

محمدي پور، معاون نظارت و بازرسي سازمان صمت تهران در بخش خبري ۲۱ شبکه يک سيما تصريح کرد: در آخرين جلسه تنظيم بازار استان تهران، معاون معاون برنامه ريزي سازمان صمت، دستور بررسي مرغداري هايي را داد که نهاده با نرخ تعادلي گرفته اند تا مشخص شود آيا اين واحدها مرغ را با قيمت تنظيم بازار عرضه مي کنند يا خير.
وي ادامه داد: طي اين بازرسي مشخص شد از ۵۲ واحدي که نهاده گرفته بودند، ۴۵ واحد متخلف هستند و مرغ با نرخ مصوب به بازار عرضه نکرده اند.
محمدي پور افزود: بر اين اساس در اين حوزه تخلف ۲۴۱ ميليارد ريالي کشف شده و پرونده آن به سازمان تعزيرات ارسال شده است. طي پيگيري از تعزيرات اعلام شد که احکام آن هم در حال اجرا است.
اين مقام مسئول بيان کرد: مرغداران علت اصلي التهاب در بازار را وقفه ايجاد شده در  جوجه ريزي  اعلام کردند که اميد مي‌رود هفته آينده با رفع مشکلات و بهبود روند جوجه ريزي قيمت ها  متعادل ‌شود.
معاون نظارت و بازرسي سازمان صمت تهران گفت: همکاران ما بر عرضه مرغ با نرخ مصوب از طريق وزارت جهاد کشاورزي به سامانه هاي اصلي بهمن و پيروزي ، نظارت جدي داشتند. مرغ با نرخ مصوب  در ۲۵۰ ميدان تره بار اصلي و فرعي تهران توزيع شده است. همه اين ۲۵۰ ميدان  رصد و بازرسي شده اند و  مرغ با نرخ مصوب در آن ها عرضه شده است.
وي ادامه داد: ايجاد ثبات  در بازار ظرف يک تا دو روز شدني نيست اما تا هفته آينده اگر عرضه‌ها ادامه پيدا کند ،قيمت‌ها متعادل خواهد شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره