logo
برگزیده
اقتصادی

معاون استاندار تهران: فروش مرغ بالاتر از قیمت ۲۰۴۰۰ تخلف است

منبع
ايلنا
بروزرسانی
معاون استاندار تهران: فروش مرغ بالاتر از قیمت ۲۰۴۰۰ تخلف است

ايلنا/معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار تهران با اشاره به افزايش عرضه مرغ گرم در استان تهران گفت: فروش مرغ بالاتر از قيمت ۲۰۴۰۰ تخلف است و نظارت بر قيمت مرغ و محصولات لبني تشديد مي شود.

حشمت الله عسگري در جلسه ستاد تنظيم بازار استان در مورد روند عرضه مرغ گرم در استان تهران اظهار داشت: روند بسيار خوبي در عرضه و توزيع مرغ گرم در استان تهران را شاهد هستيم و ورودي مرغ گرم از ساير استان‌ها که حدود ۴۰ تن در روز بوده الان به ۳۲۰ تن در روز رسيده که طي روزهاي آينده به ۶۰۰ تن در روز افزايش پيدا مي کند.

وي ادامه داد: تنها ۸ درصد مرغ گرم استان تهران از خود استان تامين مي‌شود و ۹۲ درصد از ساير استان‌ها وارد مي‌شود و با توجه به روند ورودي مناسب، نظارت تشديد مي‌شود.
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار تهران تصريح کرد: قيمت مصوب عرضه مرغ در استان تهران ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است که به سبب تلاطم وجود آمده در خرده فروشي ها قيمت به حدود ۳۷ و ۳۸ هزار تومان نيز رسيد که اکنون به ۲۸ هزار تومان کاهش يافته و تصميم گرفته شد با توجه به عرضه کافي مرغ نظارت تشديد شود تا بالاتر از ۲۰۴۰۰ به فروش نرسد و تعزيرات با واحدهاي متخلف برخورد کند.


عسگري سپس گفت: در مورد شير هم با توجه به اينکه قيمت جديد توسط ستاد تنظيم بازار کشور ارائه شده، قيمت محصولات لبني اصلاح شد و گلايه‌هايي از سوي دامداران وجود داشت که قيمت‌هاي جديد را نمي پذيرفتند اما تکليف شده که شرکتهاي لبني حتي اگر شير را به قيمت گرانتر از دامداران تحويل مي‌گيرند اما قيمت محصولات لبني افزايش جديد نداشته باشد و نظارت بر قيمت محصولات لبني نيز تشديد مي شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره